Beantwoord

Extra'tje wil ik niet meer

• 24 februari 2019
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Veiligheid voor internet 1,49 wil ik niet meer
icon

Beste antwoord door David 25 februari 2019, 11:22

Hoi E.n.,

Dat is natuurlijk helemaal jouw keus! Ik heb de bundel voor je uitgeschakeld, dus vanaf nu heb je geen Extra Veilig Online meer bij jouw abonnement zitten. Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi E.n.,

Dat is natuurlijk helemaal jouw keus! Ik heb de bundel voor je uitgeschakeld, dus vanaf nu heb je geen Extra Veilig Online meer bij jouw abonnement zitten. Als we je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Dankuwel!! Ik had nog een vraag stel dat ik mijn bundel het laagste wil dus 120 min geen internet hoeveel kost dat dan?
En me laatste vraag ik wil de telefoonkosten van de abonnement die ik nu heb helemaal afbetalen. Kan ik dan nog 2 nieuwe abonnementen bij doen met toestel?
Reputatie 7
Badge +20
Hi E.n,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je met jouw abonnement niet meer kan verlagen dan 1GB. Je moet dus wel een databundel erbij nemen. Als je je toestel wilt af betalen dan kan dat heel eenvoudig via My T-Mobile> Mijn abonnement en dan kikken op toestelkrediet. Je kan daar ervoor kiezen om direct je toestelkrediet af te betalen.

Je geeft aan dat je 2 abonnementen erbij wilt met toestel. Komen deze op je eigen naam? Ik kan je niet zeggen of je bestelling wordt geaccepteerd dat heeft te maken met BKR. In dit topic kun je er meer over lezen. Als je meer informatie en advies wilt over nieuwe abonnement dan kun je ook gratis bellen met onze verkoopafdeling. Je kan ze bereiken op dit nummer 0800-8104 en zij helpen je graag verder!

Reageer