[FAQ / Veelgestelde vragen] Cloud & Clear

1. Als ik mijn vaste voicemail uit zet kom ik dan in mijn mobiele voicemail?
Ja. Indien de gebruiker een profiel “in eigen hand” of “waar dan ook“ heeft en gebruik maakt van simultaan rinkelen (twinning) dan schakelt het gesprek over naar de voicemail van de mobiele aanbieder. Als je dit niet wilt, dan zal je de voicemail van de mobiele gebruiker ook uit moeten zetten in de BRAS. Als beide voicemails uitstaan, dan blijft hij rinkelen tot ongeveer 90 seconden en daarna krijg je een bandje dat de gebruiker op dit moment niet bereikbaar is.

2. Wat betekent de melding “softphone time out” en hoe kan ik deze uitschakelen?
Dit komt vaak voor wanneer men zich verplaatst waardoor de verbinding verloren kan gaan met het netwerk. Ondertussen maakt de app wel weer verbinding met het netwerk maar de melding blijft in het scherm staan. Deze melding kun je uitzetten bij de instellingen van de app.

Intstellingen -> Voorkeuren -> Notificaties -> Verbinding verbroken uit vinken.

3. Hoe kan je de vaste Cloud&Clear facturen van T-Mobile ophalen?
Dit kan de klant zelf doen vanuit T-Mobile Beheer. Ga in T-Mobile Beheer naar aansluitingen en daarna naar “naar Cloud & Clear vaste telefonie”. In deze omgeving staan alle vaste facturen en kun de ze downloaden in pdf.

4. Hoe kan ik mijn agenda outlook integreren in mijn Micollab client web?
Ga in MiCollab Client naar het menu bovenin (zie naam). Kies in het menu voor configuratie en ga daarna naar Integratie van kalender. Zet het vinkje aan bij Microsoft Outlook kalenderintegratie inschakelen. Verder kun je hier jouw dynamische status bepalen. Voorbeeld: Wanneer je in je outlookagenda bezet bent, dan kun je hier de status “niet storen” aan hangen.

0 reacties

Geen reactie

Reageer