Vraag

Flex 20/ gratis internetactie

• 27 januari 2011
  • 5 reacties
  • 680 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb nu een Flex 20 abonenment met nog 130 euro tegoed, wat in september afloopt. Vandaag heb ik een smartphone gekocht en wil ik gebruik gaan maken van internet. Ik weet niet hoe snel ik door mijn tegoed heen ben als ik dit zonder internetbundel doe.
Ik las dat je met een Flex 20 abo niet kan profiteren van de gratis internetactie. Hoe kan ik dit wel?

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 5
Flex is niet meer te verlengen, dus je kan ook geen gebruik maken van de gratis internetactie. Hiervoor zul je toch naar b.v. relax moeten overstappen.
Het ligt eraan wat je doet met je internet, als je youtube kijkt, gaat dit vrij snel. Gewoon site's bekijken en e-mail valt nogal mee. Het wordt bij flex vrij goed weergegeven hoe het met je tegoed staat.
Je kan ook een internetbundel toevoegen, als je wil.
Reputatie 2
Hai Miepertje,

Ik had ditzelfde afgelopen jaar en kon alleen maar "profiteren" door over te moeten stappen op Relax 35 met een BB 9700 bold. Mij werd verteld dat je je beltegoed behield. Nadeel is dat ze je bij t-mobile dan weer niet helder vertellen dat als je overstapt al je flex tegoed tegen een buiten de bundeltarief wordt afgerekend, je gaat dus giga hard achteruit met je oude tegoed en je nieuwe goedkopere abbo wat niet aangesproken totdat al je flex tegoed op is. Ik stapte over met 150 euro en dit was grofweg in nog geen 3 maanden verbruikt bij exact hetzelfde belgedrag als de voorgaande twee jaar (ik had dit tegoed al ruim 1,5 jr staan met mijn oude abbo dus dat geeft al aan hoe je genaaid wordt) Dit was destijds ook " per ongeluk" niet vermeld op de site noch aan de telefoon ergens dus kon je er ook niet achter komen. Hier heb ik achteraf een klacht over ingediend en wegens valse voorlichting door de verkoopafdeling heb ik hiervoor een geldbedrag gecompenseerd gekregen vanuit T-mobile(schiet je overigens geen meter mee op want je komt niet van het contract meer af) Ik denk dus dat je als je nu al met die smartphone gaat internetten dat er dan flink wat van je tegoed af gaat. Als je in september wilt switchen, let dan heel goed op de voorwaarden, maak er ook een printscreen van zodat je bewijs hebt van datgene wat op die datum op internet vermeld stond, mochten ze dit achteraf wijzigen of vh internet afhalen. Dan sta je best sterk namelijk, bij mij werd de fout ook erkend. En ander advies is zoveel mogelijk je tegoed opmaken en toch niet kijken of je elders niet beter uit bent mocht je niet bij t-mobile willen blijven. Trouwens als je flex hebt mag je hem nog eenmaal 2 jr verlengen, dat kunnen ze je niet weigeren ook al hebben ze het er niet over (ze willen nl van flex abbo's af dus onder de link van fex info bv op de site kom je ten alle tijde terecht op relax abbo's, goed opletten dus voor je wat aanklikt! Succes!
Reputatie 2
Bedankt voor jullie reacties. Ik had al ergens gelezen dat het overgebleven beltegoed bij overstap anders "belast" wordt. Erg jammer.
Stel dat ik overstap op Relax, je mag immers 1x per maand switchen naar hoger tariefplan, loopt mijn contract dan nog steeds in september af? Het is dan toch geen verlenging?
Reputatie 6
@Miepertje
Als je je tariefplan gaat wijzigen zal dit niets veranderen aan je contractperiode.
Reputatie 3
hallo miepertje.
ik heb ook flex en ik heb een samsung i 9000 gekocht en zit ook veel op internet maar thuis gebruik ik wifi en buiten huis soms internet van t-mobile .
de kosten van internet gebruik val wel mee je kan op je factuur kijken wat je verbruikt .maar ik weet niet wat voor telefoon je hebt maar met de meeste kan je thuis mee op internet en dan kan je de internet van t- mobile afsluiten .
groetjes