Vraag

Flex abb loopt af en nu?

• 9 januari 2011
  • 36 reacties
  • 2326 Bekeken

Reputatie 2
Mijn flexabbonement 45 verloopt binnenkort, maar bestaat niet meer als je hem wilt verlengen!
In de winkel zeiden ze tegen mij, niet verlengen dan blijft je abbonement gewoon bestaan en loopt door!
Klopt dit wel?
Wie heeft hier ervaring mee?

Jans

This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 6
Maak je geen zorgen. Als je niks doet blijft je abonnement gewoon doorlopen.
Reputatie 7
Ik heb gehoord dat de flex straks naar een relax over gezet wordt. En misschien wordt buitenland bellen dan uit de bundel gehaald. Je kan als dit tarief te hoog is straks wel naar beneden, maar je kan niet naar s.o. Als je nu geen s.o. Hebt. Door laten lopen als je je flex wilt behouden. Je krijgt vanzelf bericht als je flex naar relax moet, dit is verplicht om te melden aan de klanten.
Reputatie 2
Tip, absoluut geen relax nemen.
Ik ben er wel ingetrapt.
Ga van per seconde naar per minuut bellen.
Beltegoed is niet meer houdbaar.
Al met al was dit echt een duur koop

Nog een paar maanden en dan wordt het een andere provider!!!
Reputatie 6
Bij relax (sinds vorig jaar) is je beltegoed wel onbeperkt houdbaar.
Reputatie 2
Mijn flexabbonement 45 verloopt binnenkort, maar bestaat niet meer als je hem wilt verlengen!
In de winkel zeiden ze tegen mij, niet verlengen dan blijft je abbonement gewoon bestaan en loopt door!
Klopt dit wel?
Wie heeft hier ervaring mee?

Jans

Mijn flex 15 verliep vorig jaar juni. Gewoon niks doen dan loopt het door zoals je gewend bent.
Er veranderd dus niks.

Gr Fred
Zeker bellen naar T-Mobile en helder stellen dat je het Flex abonnement verlengt anders ga je automatisch naar Relax!
Reputatie 7
Je hoeft niet meer naar de klantenservice te bellen om flex te verlengen, dit kan niet meer. Als je flex hebt en je verlengd, ben je je flex kwijt. Of je moet een flex zakelijk hebben, dan kan dit wel.
Reputatie 2
Mijn flex abonnement verloopt ook volgende maand, gisteren met klantenservice gebeld en die gaf de tip flexabbonnement gewoon doorlaten lopen en na einde contractduur eventueel een lager flex abonnement kiezen of gewoon zo laten.
Ik ben het met alle vorige schrijvers eens,schandalig dat je het flexabonnement niet meer kan verlengen.Misschien na veel protesten komt het flexabb. weer terug.

mikaido
Reputatie 2
Flex abo's kun je gewoon verlengen...

Enig addertje onder het gras...

Alleen via T-mobile niet bij andere winkels en web shops...

Verder zijn de nieuwe abbonemenst vormen idd belachelijk...

Bellen buiten bundel is meer dan 5 x de kostprijs van 1 belminuut betalen...

Dus let goed op met verlengen... Niet dat ze de voorwaarden buiten de bundel veranderd hebben 😉
Reputatie 2
Ik heb zelf ook een flex 45 abonnement gehad. Deze eindigde op 6 januari j.l. Heb deze via internet verlengt met sim only en dan kan je wel een flex abonnement houden. Alleen geen nieuwe telefoon dan. Maar als je goed rondkijkt kan je ook eventueel voor niet te veel een prepaid aanschaffen.
Reputatie 2
Heb vorig jaar dezelfde vraag gesteld ivm verlening FLEX15 abo.Heb tot op heden GEEN antwoord ontvangen!!!
Zie wel overal RELAX maar geen FLEX meer! ONDUIDELIJK van T-mobile. Kan dus ook geen keuze maken voor verlening of nieuw toestel....
Reputatie 2
@pijas
Flex wordt niet meer aangeboden en zul je bij een contractvernieuwing moeten kiezen voor de nieuwe relax. Maar als je na je contractperiode niets doet, blijf je gewoon gebruik maken van je huidige flex abonnement.
Reputatie 2
Ik heb nu een flex 25 abbo.IS het mogelijk om dit om te zetten naar een relax 130 met internetvoordeel wat in totaliteit 26,45 is?
En is dat dan onbeperkt internet?
Reputatie 6
@Corretjuh
Helaas is die wijziging niet mogelijk. Je kunt alleen je maandelijkse bundel veranderen naar minimaal een gelijkwaardig of hoger tariefplan. Het is dus wel mogelijk om van Flex 25 naar Relax 190 te gaan. Relax 190 kost
Reputatie 2
Na het wijzigen van m'n tariefplan krijg ik de melding dat m'n wijziging is bevestigd en dat een mail wordt verstuurd. Echter krijg ik geen mail hierover en in m'n overzicht krijg ik niet te zien dat m'n tariefplan is gewijzigd. Waarom krijg ik tariefplan niet gewijzigd?

Gr Bas
Reputatie 5
@bwe

Het is op dit moment niet mogelijk om je tariefplan te wijzigen omdat er vandaag een nieuwe bundel ingaat. Op het moment dat je alsnog een wijziging zou willen aanbrengen in het tariefplan kun je dit het beste morgen doen of aan het einde van je belbundel (de 17de).
Reputatie 2
Mijn FLEX abb loopt in februari af.
Vorig jaar heb ik het abb verlaagd maar mijn vraag is nu
of ik dit jaar weer een nwe telefoon mag uitzoeken.

Zo ja waaruit kan ik kiezen?

mvrgr Geert
[email]gewicaco@msn.com[/email]
Reputatie 2
@gewicaco
Ik heb de Sales afdeling gevraagd naar de aansluiting te kijken en om u daarna een mooie aanbideing te doen.
Reputatie 2
Ik heb nogmaals m'n voordeel bundel (grenzeloos) willen instellen en deze wordt ook bevestigd maar krijg ik weer geen mail van. Verder is in m'n status ook niet te zien dat Grenzeloos is ingeschakeld. Ik heb dit gisteren bij de Flex20 van m'n vriendin gisteren ingesteld en daar is het wel gewoon gelukt. Hoe kan ik nu m'n Flex bundel aanpassen en Grenzeloos inscchakelen?
Reputatie 5
@bwe

Zou je me in een priv
Reputatie 2
binnenkort moet ik overstappen van flex 20 naar relax 130 wil ik dan maar lees nu allemaal onduidelijke berichten over het meenemen van het beltegoed dat het dan ineens heel snel gaat ivm het releax abbon. het verdwijnt ineens als sneeuw onder de zon wie kan mij echt duidelijk hierover een antwoordt geven of advies wat te doen het gaat namelijk over een groot bedrag van het flex abbon. is het misschien wijzer om sim only te doen .
Reputatie 7
binnenkort moet ik overstappen van flex 20 naar relax 130 wil ik dan maar lees nu allemaal onduidelijke berichten over het meenemen van het beltegoed dat het dan ineens heel snel gaat ivm het releax abbon. het verdwijnt ineens als sneeuw onder de zon wie kan mij echt duidelijk hierover een antwoordt geven of advies wat te doen het gaat namelijk over een groot bedrag van het flex abbon. is het misschien wijzer om sim only te doen .
Wat bedoel je eigenlijk, je MOET overstappen? Dit moet je niet, alleen als je verlengt ga je naar een ander abonnement.
Als je besluit om toch naar relax te gaan, gaat je flex tegoed dan als eerste op, tegen buiten de bundel tarief. Dit gaat dan inderdaad heel snel. Hou er dan rekening mee, dat je voor buitenland bellen en 0900 nummers, extra kosten krijgt. Gaat dan niet meer uit je belbundel zoals nu bij je flex.
Reputatie 3
Nu staat er op de site van TM dat bij een Flex zakelijk nog wel alles uit de bundel gaat, nu mijn vraag: het bellen, is dat bellen per seconde en betalen per seconde? met uitzondering van de eerste minuut?

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 2
@Lesley06
Als je bij de tarieven van de zakelijke markt van T-Mobile doorklikt zie je onderstaande tekst verwerkt:

Alle variabele verbruikskosten worden met je beltegoed verrekend. Indien je in een maand meer dan uw maandbedrag verbruikt, dan blijven de tarieven van je gekozen prijsplan gelden. Deze tarieven gelden voor al je bel-, Sms- en Mms-verkeer binnen Nederland. Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Voor bellen en Sms’en in, naar en vanuit het buitenland en bellen naar betaalde servicenummers gelden andere tarieven en voorwaarden.
Reputatie 3
@Webco

Dank voor je reactie! Mijn vraag was eigenlijk of alles daadwerkelijk uit je bundel gaat bv ook 0900 nummers, dus geen extra kosten op je factuur.. wat ik nu wel heb als ik 0900 bel.
Waarom vraag ik dit! krijg een paar projecten aan de randstad vandaar.

Met vriendelijk groet,
Lesley