Vraag

Flex abb loopt af en nu?

• 9 januari 2011
  • 36 reacties
  • 2326 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 3
[QUOTE=Webco1959;763667]@Lesley06
Als je bij de tarieven van de zakelijke markt van T-Mobile doorklikt zie je onderstaande tekst verwerkt:

Alle variabele verbruikskosten worden met je beltegoed verrekend. Indien je in een maand meer dan uw maandbedrag verbruikt, dan blijven de tarieven van je gekozen prijsplan gelden. Deze tarieven gelden voor al je bel-, Sms- en Mms-verkeer binnen Nederland. Je betaalt per seconde met een minimum van een minuut. Voor bellen en Sms
Reputatie 2
Kan ik mijn flex sim only 15 omzetten naar een relax (of ander abbonement) zonder mijn opgespaarde beltegoed te verliezen?

Kan ik ook gewoon besluiten mijn contract niet te verlengen maar gewoon door te laten lopen zonder dat dit mij extra gaat kosten?
Reputatie 6
bij verlenging kan je je spaar te goed verliezen dat licht er aan welke abbo je neem als je niet verlengd blijf alles het zelfde zoals het nu is en kan je opzeggen waarneer je wil met een maand opzeg termijn
Reputatie 7
@irenes
Ik geef nog even een aanvulling op het correcte antwoord van arie61.

Alleen wanneer je overstapt naar Relax behoud je het opgespaarde beltegoed. Dit beltegoed wordt bij Relax wel opgemaakt tegen het tarief buiten de bundel.
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Ik heb momenteel een flex abonnement en heb heel veel beltegoed gespaard. Nu wil ik graag een iPhone, maar kan ik dan mijn opgespaarde beltegoed gebruiken om de iPhone te betalen? Ik heb inmiddels genoeg om bij een iPhone I-300 gratis een iPhone 4 te kunnen krijgen, dus heb weinig zin om dit eerst op te moeten bellen of kwijt te raken.

Iemand nog goede tips?\

Groeten,
Anouk
Reputatie 6
je kan je over gehouden bel te goed niet laten uit betalen(je zou de eerste zijn)wat je wel kan doen is bij het verlening de dingen uit gaan leggen en zo"n een mooie deal proberen te krijgen als je geluk heb dan mischien door een moderator die iets mooi aanbied succes(anders kan je ook nog een abbo nemen waar bij je je bel te goed houd)
Reputatie 2
Klopt als een bus. Niets doen, behoud je je flexabonnement onder dezelfde voorwaarden. Alleen mis je wel het voordeel bij verlenging, zoals flinke korting op een nieuw toestel of je abonnement met 50% korting (sim-only). Relax heeft als nadeel dat bellen naar servicenummers en buitenland apart in rekening worden gebracht. Ga voor jezelf na of je veel gebruik maakt. Als dat heel weinig is, dan is overstappen toch voordeliger. Trouwens, er is geen andere providers die een tariefplan biedt die alles uit
Reputatie 2
nou nog mister moderators aanwezig hier??
Reputatie 3
Hallo het beste wat je kan doen is NIKS doen ,alles gewoon laten zoals het is ,want op dit moment ben je altijd goedkoper uit, dan als je een ander abonnement neemt .
Maar als je een andere telefoon wil , ja dan ga je ook voor een ander abonnement , waar NIET alles uit
Reputatie 6
namiroda dat had ik al gezegd tegen irenes
Reputatie 2
@Anoukr1983
Helaas is het niet mogelijk je beltegoed te gebruiken bij de aanschaf van een andere telefoon. Wanneer je besluit om van een Flex naar een i-Plan te gaan, vervalt je beltegoed op het moment dat je Flex wordt be