Flex abonnementen niet meer beschikbaar?

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Tot mijn verbazing zag ik zojuist dat alle Flex abonnementen niet meer zichtbaar zijn op de site van T-Mobile. Dit in tegenstelling tot het zakelijke gedeelte, waar deze abonnementen nog wel beschikbaar zijn.

Vanzelfsprekend ga ik er dan vanuit dat deze abonnementen ook niet meer geleverd worden.

Hoe zit het met klanten die op dit moment een lopend Flex abonnement hebben. Zijn deze verplicht om na afloop van het abonnement over te stappen naar een Relax abonnement. En wat gebeurt er dan met het resterende beltegoed?

Groet,

Jeffrey

This topic has been closed for comments

307 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Nog een aanvulling.

Wat als ik nu besluit om van Flex naar Relax over te stappen, kan ik dan van Flex 30 naar Relax 30 overstappen, of ben ik dan meteen verplicht om naar een duurder Relax abonnement over te gaan?
Reputatie 2
Ik heb in 2008 voor het Flex 45 abonnement gekozen, omdat ik als vrachtauto chauffeur veel in Belgi
Reputatie 4
[modbreekt]Je hebt de mogelijkheid om je huidige Flex tariefplan te behouden bij een contractsvernieuwing. Dit geldt dus alleen als je al een Flex tariefplan hebt![/modbreekt]
Reputatie 2
Ik moet het nog checken maar ik kon net wel weer voor Flex verlenging kiezen maar ben de voorwaarden nog na aan het kijken omdat ze volgens mij veranderd zijn.
Reputatie 3
Badge +1
Harvey schreef:

Je hebt de mogelijkheid om je huidige Flex tariefplan te behouden bij een contractsvernieuwing. Dit geldt dus alleen als je al een Flex tariefplan hebt!

Bedankt voor het antwoord.

Ik citeer echter nog uit mijn 2e post:

"Wat als ik nu besluit om van Flex naar Relax over te stappen, kan ik dan van Flex 30 naar Relax 30 overstappen, of ben ik dan meteen verplicht om naar een duurder Relax abonnement over te gaan?"
Reputatie 2
Ik heb momenteel een Flex 45 Sim Only '07, 2 jaar waarvoor ik 15 euro per maand betaal. Daarbij een web and walk voor 4,95 per maand.

Kan ik dit abonnement straks nog verlengen? Zoja naar welk abonnement?
Reputatie 3
Badge +1
@Harvey: Excuses. In die laatste vraag heb ik het over een tussentijdse wijziging.
Reputatie 4
@Jeffrey87

Ik ga dat even voor je uitzoeken.

Edit: Je kunt kiezen vanaf Relax 30.
Reputatie 3
Badge +1
Harvey schreef:

@Jeffrey87

Ik ga dat even voor je uitzoeken.

Bedankt.

Ik heb de klantenservice inmiddels gebeld, en die gaven aan dat dit per 7 februari mogelijk is.
Reputatie 4
@Jeffrey87

Ik zie dat je momenteel een Flex 30 Sim Only tariefplan hebt. Je kunt kiezen vanaf Relax 25 Sim Only.
Reputatie 2
Ja, had ik voorheen ook, ben nu aan 1e jaar flex bezig (2 maanden ) en bevalt voorlopig prima, wat ik niet verbruik neem ik altijd mee ( spaar op ) en anders komt het er extra bij.
Reputatie 4
@Jeffrey87

Dat klopt. Dit komt omdat je je tariefplan op 07/01/2010 hebt veranderd. Dit kan maar 1 keer per maand.
Reputatie 7
Harvey schreef:

Je hebt de mogelijkheid om je huidige Flex tariefplan te behouden bij een contractsvernieuwing. Dit geldt dus alleen als je al een Flex tariefplan hebt!

Mijn dochter mag bijna haar abonnement verlengen. Ze heeft nu een Flex 20. Ze zou graag naar Flex 25 willen. Begrijp ik nu goed dat ze alleen mag vernieuwen naar een Flex 20 (huidig tariefplan)?
Reputatie 2
Mijn relax abonnement is in maart afgelopen Nu heb ik had ik een nieuw abonnement uitgezocht die beter bij mijn belgedrag past en waar alles, dus bellen en sms uit
Reputatie 2
Ik heb nu een Flex 45 Sim Only '07 die in september 2010 afloopt.
Ik zou graag weten: wat zijn dan mijn mogelijkheden om te verlengen? Dat ik kan verlengen naar Relax is me inmiddels duidelijk geworden, maar wat zijn de mogelijkheden met Flex?
Concreet zou ik ja/nee willen horen op de volgende opties:
- Kan ik verlengen naar een lager Flex Sim Only abonnement, bijv. Flex 30 Sim Only?
- Kan ik verlengen naar een hogere Flex Sim Only, bijv. Flex 70 Sim Only?
- Kan ik verlengen naar Flex 30 met een nieuw toestel?

Bedankt!
Reputatie 2
Ik heb mijn abbo al verlend en heb nu flex 25. Onder welke voorwaarden valt mijn abbo, als ik in (okt.nog lang niet ) ga verlengen?

bedankt
Reputatie 3
@SeeSharp, als je op dit moment gebruik maakt van een Flex abonnement kun je nog gewoon verlengen met een Flex abonnement.

Op de drie vragen die je stelt is het antwoord: ja.
Reputatie 7
ElineT schreef:

@SeeSharp, als je op dit moment gebruik maakt van een Flex abonnement kun je nog gewoon verlengen met een Flex abonnement.

Op de drie vragen die je stelt is het antwoord: ja.

@ElineT.

Harvey gaf als antwoord:
Harvey zei:

Ik begrijp uit het antwoord van ElineT dat je wel kunt overstappen naar ander tariefplan bij Flex verlening, klopt dit?
Reputatie 5
Op dit moment is het mogelijk om te kiezen voor een Flex-tariefplan bij contractverlenging als je nu ook gebruikmaakt van Flex.

Het is niet bekend of deze mogelijkheid zal blijven bestaan. Ik kan dus niet garanderen dat je in mei of later dit jaar ook nog kunt kiezen voor Flex als je je contract verlengt.
Reputatie 2
Ik heb vorig jaar mijn Flex-abonnement verlengd met een I-300 abonnement met de Lost & Stolen regeling, dit omdat mijn iPhone gestolen was. Ik ben naar I-300 abonnement gegaan, omdat dat alleen mogelijk was toentertijd. Ik ben er echter van uit gegaan dat ik dit kon wijzigen in Flex (heb ik ook met mijn andere abo gedaan). Mijn I-300 gaat 22 maart in en ik wil zsm de wijziging naar Flex doorvoeren. Is dit nu nog mogelijk (daar Flex niet meer bestaat).
Ik wil mijn Flex 30 SO + Web 'n Walk Standard verlengen. Als ik via My T-Mobile klik op verlengen krijg ik enkel Relax SO en Voordeelsim te zien en geen Flex. En dit terwijl mijn Flex 30 SO al verlopen is sinds november vorig jaar. Dus hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik als nog mijn SO kan verlengen? Want ik wil gaan naar: Flex 30 SO, zonder web 'n walk.

Ga ik naar wijzig tariefplan dan kan ik wel op Flex klikken, maar zie ik enkel een SO Flex 25 of 45 en de SO Flex 30 is nergens te bekennen. Daarnaast kan blijft Web 'n Walk standaard aanstaan, dus kan ik hem niet uitschakelen. Ik wil gewoon via de site mijn SO kunnen verlengen. Gaat dit nog komen na vandaag of moet ik langs bij een T-Mobile winkel?
Reputatie 2
Ik wil graag mijn Flex 15 sim only abonnement verlengen met een toestel erbij en mijn abbo verhogen (dus naar Flex 20 gaan). Maar ik kan online niet mijn flex-abbo verlengen en een toestel daarbij uitkiezen. Wat nu?
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

Op dit moment is het mogelijk om te kiezen voor een Flex-tariefplan bij contractverlenging als je nu ook gebruikmaakt van Flex.

Het is niet bekend of deze mogelijkheid zal blijven bestaan. Ik kan dus niet garanderen dat je in mei of later dit jaar ook nog kunt kiezen voor Flex als je je contract verlengt.

Op dit moment kan ik voor een contractverlenging kiezen. Ik heb al jaren een Flex bundel. Als ik inlog dan zie ik bij somige toestellen wel de mogelijkheid om voor Flex te kiezen (bijvoorbeeld bij de Samsung Omnia II). Bij de HTC HD2 kan ik echter alleen voor verlenging met Relax kiezen. Hoe komt dit?

Verder vind ik het vreemd dat als ik kijk bij de Omnia II ik bij verlenging met Relax 20 meer moet bijbetalen dan wanneer ik een nieuw abonnement Relax 20 zou afsluiten. Hoe kan dit?
Reputatie 5
@JtjeM, omdat je gebruikmaakt van Flex kun je ook verlengen met Flex. Door een technische fout kun je op dit moment niet kiezen voor Flex bij de HTC HD2. Wij passen dit aan en binnen een kwartier kun je Flex selecteren als tariefplan.

Ik zie dat de prijs voor de HTC HD2 bij een nieuw contract en verlengen in jouw geval gelijk is. Als je kiest voor een aanvullende internetbundel wordt de prijs mogelijk lager voor het toestel.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

@JtjeM, omdat je gebruikmaakt van Flex kun je ook verlengen met Flex. Door een technische fout kun je op dit moment niet kiezen voor Flex bij de HTC HD2. Wij passen dit aan en binnen een kwartier kun je Flex selecteren als tariefplan.

Ik zie dat de prijs voor de HTC HD2 bij een nieuw contract en verlengen in jouw geval gelijk is. Als je kiest voor een aanvullende internetbundel wordt de prijs mogelijk lager voor het toestel.

Ik kan nu inderdaad Flex kiezen bij de HTC HD2, bedankt.
Hoe worden de kortingen trouwens bepaald? Ik ben volgens mij al ruim 5 jaar klant bij T-mobile en krijg dan bij nu een nieuwe verlenging geen extra korting? (Met internetbundel wel extra korting maar die is hetzelfde als wanneer ik een nieuw Relax abonnement afsluit met internet)