Flex abonnementen niet meer beschikbaar?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

307 reacties

Reputatie 7
jen876 schreef:

Dacht dat ik nog 3 maanden de tijd heb om mijn flexabbo te verlengen omdat de mijne pas eind januari afloopt.Nu was ik toevallig vandaag in de winkel om te informeren over verlenging en daar vertelde ze dat je je flexabbo alleen nog kunt verlengen tot 25 oktober 2010 daarna zijn ze niet meer te verlengen ook al heb je al een flexabbo.
Ze willen echt van al de flexklanten af zeg en wel zo snel mogelijk.

Jij krijgt te horen dat je tot 25 oktober met Flex kunt verlengen, daarna niet meer, een ander krijgt te horen nog eenmaal met Flex verlengen en daarna niet meer.
Ben benieuwd wat nu klopt. Volgens mij weten de T-Mobile medewerkers het zelf ook nog steeds niet.

Gr.
Dat zei ik dus ook.
Dus ik zei dan mogen jullie de flexklanten wel eens in gaan lichten in de winkel vertelde ze dat alle flexklanten binnenkort persoonlijk bericht krijgen.
Maar ze zijn wel met meer rare dingen bezig,
als je nu de iphone 4 gaat bestellen weten ze niet de precieze prijs die je moet bijbetalen voor deze telefoon dit bedrag wordt pas na 1 november bekendt.
Dus bestel je nu je iphone en je hebt geluk en hij is voor 1 november binnen betaal je de oude prijs is de iphone na 1 november binnen dan weet je dus nog niet wat je moet bijbetalen.
Vraag mijn eigen af wanneer al die iphone's binnen gaan komen want dat is natuurlijk na 1 november.
Vraag me eigen ook af of dit rechtsgeldig wel mag.
http://plaats.hier.de.link.van.locatie.afbeelding
jen876 schreef:

Heb ook flex sinds orange is overgenomen door t-mobile,
mede ook omdat de iphone bij het abbonement kon.
Voor mij is flex de beste oplossing omdat ik vrijwel nooit in nederland bel maar als ik in het buitenland ben het tegoed er doorheen bel.
Wilde nu mijn abbo verlengen maar dit ging niet meer want deze abbo bestond niet meer was te voordelig voor de klant zei men in de winkel.
Ben toen naar De t-mbile shop gegaan daar vertelde men mij dat het wel mogelijk was om de flex te verlengen maar met een nieuwe iphone moest ik bij mijn flex 25 iets van tegen de €650 bijbetalen.
Ik kon ook naar de flex €30 overstappen dan moest ik voor de iphone 4 32gb.iets van €280 bijbetalen.
Heb inderdaad het idee dat ze van al die flex klanten af willen.
Heb nog 3 maanden de tijd om na te denken wat ik doe het duurdere abbo nemen ook nog een hoop bijbetalen of overstappen naar een andere provideren .

Het gaat er mij om dat ze duidelijk laten blijken dat ze van de flexklanten afwillen.
Twee jaar geleden had ik de flex 25 met een iphone hier hoefde ik maar
Reputatie 2
Okee, ik heb net deze complete thread doorgeworsteld. Ik ben vanuit Orange bij T-mobile terecht gekomen en een tevreden gebruiker geweest van Flex. Nu ga ik in januari op stage naar Duitsland voor een half jaar dus ik dacht laat ik eens online gaan kijken of ik voor die tijd nog kan verlengen. Ik was geschokt dat ik er hier achter kwam dat Flex gaat verdwijnen, dat dit blijkbaar al vanaf Januari bekend is, dat verlengen blijkbaar over een paar weken niet meer mogelijk gaat zijn als berichten op pagina 15/16 van deze thread kloppen, en dat ik daar OP GEEN ENKEL MOMENT door T-mobile van op de hoogte ben gesteld. Verlengen kan ik pas in februari op zijn vroegst, dus dan ga ik ruim buiten de boot vallen. Ik heb ruim
Reputatie 7
Ik ben alvast gaan kijken wat voor telefoons eventueel mogelijk waren bij een verlenging. Ik kan er NIET EEN vinden waarbij ik Flex nog kan selecteren, maar ook kan ik als ik wel relax aangeef niet kiezen voor verlenging, alleen voor een nieuw abonnement.
- Is dit gewoon het gevolg van het feit dat mijn abonnement op dit moment nog niet verlengd kan worden?
-Zijn er andere manieren om er toch achter te komen wat de mogelijkheden zijn in combinatie met mijn huidige abonnement?

Dat je geen Flex kunt selecteren komt idd omdat je nog niet in aanmerking komt voor vernieuwing.
Wil je weten wat de mogelijkheden zijn kun je contact opnemen met de KS.

Gr.
Reputatie 3
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden:

[thread=114724]Flex abonnementen niet meer beschikbaar? (deel 2)[/thread].