Flex abonnementen niet meer beschikbaar? (deel 2)

Reputatie 3
  • is een legendarische user
  • 1594 reacties
Deze discussie is het vervolg op:

[thread=108095]Flex abonnementen niet meer beschikbaar? (deel 1)[/thread].

This topic has been closed for comments

237 reacties

Je kunt je flexabbo nog wel verlengen maar alleen in de t-mobile shops.
Verder kun je volgens mij je abbo al verlengen 4 maanden voordat je contract afloopt,dus misschien haal je het dan nog net.
Maar iedereen verteld weer wat anders er is mij echt verteld dat je je flexabbo maar kunt verlengen tot 25 okt. 2010.
Maar als dit echt waar is hadden ze vanuit t-mobile toch allang de flexklanten op de hoogte moeten brengen of niet dan.
Ga mogen gewwon de klantenservice bellen kijken wat zij zeggen.
Zogauw ik iets meer weet horen julie van me.
Heb net de klantenservice gebeld en het klopt inderdaad de flexabbo's kunnen niet meer verlengd worden na 24 oktober 2010,ook al ben je al in het bezit van een flexabbo en je wilt gaan verlengen.
Ga dus snel naar de winkel want stap je over naar een ander abbo dan ben je je beltegoed kwijt.
Verder als je telefonisch verlengd met een iphone betaal je de prijs die nu geldt dus niet de prijs die na 1 november geldt want die prijs moet je dus in de winkel betalen.
Al met al vind ik het een rare bedoeling bij T-mobile je wordt dus niet eens op de hoogte gesteld als je flexabbo niet meer verlengd kan worden niet echt klantvriendelijk op zijn zachts gezegd
Reputatie 2
Ben wel erg benieuwd hoe het gaat dan, morgen loopt mijn abbo af (4 maand), dus val nog net binnen deze termijn. Veel telefoons zijn niet aanwezig in de shop van mijn keuze (Galaxy S of Desire HD).

Kan iemand mij vertellen hoe dit dan gaat?
Goh het vorige topic werd te vol dus besluit een moderator eens wat te zeggen. Hoe is het mogelijk. Reageer als moderator liever eens inhoudelijk op vragen die gesteld worden. Wat inside informatie zou geen kwaad kunnen.

Verder vind ik het ook jammer dat flex gaat verdwijnen. En de verhalen dat Relax zoveel beter is geloof ik niets van. Zeker niet in mijn situatie. Ik gebruik mijn telefoon vooral voor gesprekken in mijn 'family' gratis dus (voor mij, mijn vader heeft het abonnement). Verder spaar ik het beltegoed op voor gebruik op vakantie in het buitenland. Ideaal Flex. Bij Relax mag je vrolijk bijbetalen. Net als bij het gebruik van mobiel internet, sms-diensten service nummers en ga zo verder. Mijn inziens had TM met Flex een product dat uniek is in de markt. En goed ook.

Zo zie je maar weer waar het om gaat bij de providers: GELD, tevreden klanten interesseert ze geen bal.

Gelukkig heb ik mijn abonnement in Februari nog voor twee jaar verlengt, en nadien laat ik het gewoon doorlopen (sim only variant). Voor mij nog steeds het ideale abonnement.
Reputatie 2
Misschien heb je hier iets aan Foxkuil:

Heb gisterenavond via nr. 0800-8104 mijn Flex abonnement met 2 jaar verlengd inclusief nieuwe Samsung Galaxy S I9000.
Na wat praten internet voor 2,50 per maand hierbij gekregen.
Ben voorlopig weer 2 jaar onder de pannen.
Reputatie 2
De meeste nieuwe toestellen zijn wel met Flex abonnement te verkrijgen, ondanks dat je ze niet op de site zelf kunt vinden. Gewoon vragen naar het toestel wat je wilt hebben bij je abo.
Als je nog wilt verlengen, doe dit dan telefonisch. Werd inderdaad verteld dat verlengen na dit weekend niet meer mogelijk is.
Ben net naar de winkel geweest en gevraagd waarom de flexklanten niet op de hoogte gebracht worden dat het abbo niet verlengd kan worden.
Wordt gewoon verteld dat ze van de flexabbo's afwillen.Brengt voor T-mobile niet genoeg op.
DUS MENSEN ALS JE JE FLEXABBO WIL BEHOUDEN BEL DAN VOOR 24 OKT. NAAR DE KLANTENSERVICE ANDERS KAN HET NIET MEER EN BEN JE BIJ HET OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE ABBO OOK JE BELTEGOED KWIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 2
Dommeldal schreef:

Misschien heb je hier iets aan Foxkuil:

Heb gisterenavond via nr. 0800-8104 mijn Flex abonnement met 2 jaar verlengd inclusief nieuwe Samsung Galaxy S I9000.
Na wat praten internet voor 2,50 per maand hierbij gekregen.
Ben voorlopig weer 2 jaar onder de pannen.

Bedankt Dommeldal, hier heb ik zeker wat aan! Ik ga het morgen eerst even proberen bij de T-Mobile winkel zelf, als dat niet wil/lukt dan probeer ik het via jouw optie.

Mag ik vragen welk flex abbo je hebt genomen?

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Ook zojuist gebeld en m'n Flex-abbonnement zonder problemen voor 2 jaar kunnen verlengen. Idd het best gewoon even bellen nr 0800-8104 functie 1.
Netjes geholpen en duidelijke uitleg.
Reputatie 2
Vlinder62 schreef:

Ook zojuist gebeld en m'n Flex-abbonnement zonder problemen voor 2 jaar kunnen verlengen. Idd het best gewoon even bellen nr 0800-8104 functie 1.

Vlinder,

Met welk abo en welke telefoon dan, ik hang net op met iemand van T-Mobile en krijg niets geregeld!
Reputatie 2
Foxkuil schreef:

Vlinder62 schreef:

Vlinder,

Met welk abo en welke telefoon dan, ik hang net op met iemand van T-Mobile en krijg niets geregeld!

Hoi Fox,

gisteravond ook gebeld om mijn Flex 25 te laten verlengen. En... gelukt. Telefoon Nokia C3.

succes
Reputatie 2
Sterker nog, mij is verteld dat ik beter kon gaan wisselen van provider......
Hmmmmmmmmm
Reputatie 2
DJW schreef:

Foxkuil schreef:

Vlinder62 schreef:

Vlinder,

Hoi Fox,

gisteravond ook gebeld om mijn Flex 25 te laten verlengen. En... gelukt. Telefoon Nokia C3.

succes

@DJW, ik krijg wel iets geregeld, maar niet de telefoon van mijn keuze. Er wordt gewoon gezegd, voor een Desire HD moet je 300 bijbetalen, terwijl ik hem bij een nieuw HI 30 abo (27,45 + 2,50 internet) deze voor niets krijg.

Zijn citaat was "We geven op dit moment geen subsidie op telefoons" en daarmee is de kous af!
Ikzelf wilde graag de nieuwe iphone 4 32gb.
heb momenteel flex 25 maar moest toen iets van over de 600euries bijbetalen.
heb nu gekozen voor de flex 30 en moest nog 209,95 euro bijbetalen.
Maar het rare is ikzelf heb hem telefonisch besteld zou ik dit in de winkel doen dan moet ik omdat er na 1 november andere prijzen tellen (lees hogere prijzen) meer betalen omdat de iphone niet op voorraad is en dus pas na 1 november binnenkomt.
Verder lees ik hier op het forum dat sommige internet erbij hebben voor 2,50 euro na een beetje doorzeuren bij mij kost dat 9,95 euro .Dus daar ga ik nog een keer voor terugbellen schijnbaar is de stelling bij t-mobile ook wie zeurt krijgt meer voor elkaar dan een vriendelijke klant dus als ze het zo willen kunnen ze het zo krijgen Toch?
Reputatie 2
jen876 schreef:

Ikzelf wilde graag de nieuwe iphone 4 32gb.
heb momenteel flex 25 maar moest toen iets van over de 600euries bijbetalen.
heb nu gekozen voor de flex 30 en moest nog 209,95 euro bijbetalen.
Maar het rare is ikzelf heb hem telefonisch besteld zou ik dit in de winkel doen dan moet ik omdat er na 1 november andere prijzen tellen (lees hogere prijzen) meer betalen omdat de iphone niet op voorraad is en dus pas na 1 november binnenkomt.
Verder lees ik hier op het forum dat sommige internet erbij hebben voor 2,50 euro na een beetje doorzeuren bij mij kost dat 9,95 euro .Dus daar ga ik nog een keer voor terugbellen schijnbaar is de stelling bij t-mobile ook wie zeurt krijgt meer voor elkaar dan een vriendelijke klant dus als ze het zo willen kunnen ze het zo krijgen Toch?

Jen,
Hetzelfde heb ik ook gezegd tegen de "verkoper" hij vondt het maar raar dat het kon, hij kon het zelf niet! Ik ga nu nog maar een keer bellen!
Reputatie 2
@Foxkuil:

Ben net pas weer thuis vandaar mijn late reactie.
Heb verlengd met Flex 30 en heb daar nu de Samsung Galaxy S I9000 bij.
Met internet zolang het abo loopt (2 jaar) voor 2,50 per maand.
Hopelijk gaat het je nog lukken om te verlengen met het toestel wat je graag wil hebben.
Reputatie 2
Wist van een bekende van mij dat deze eerder in de week voor 2,50 per maand internet erbij had gekregen.
Schijnt actie te zijn die nog t/m vandaag loopt. Kreeg in eerste instantie ook iemand aan de lijn die niet van deze actie op de hoogte was. Hij ging toen even overleggen en verbond met toen met iemand anders door.
Werd heel netjes en rustig te woord gestaan, dus het was niet zo dat ik een "vervelende zeurende" klant was. Ook met normaal en beleefd handelen is dit voor elkaar te krijgen.
Bedoel je de vaste prijs voor de iphone als je hem telefonisch besteld of internet voor
Reputatie 2
Ik ga nu, na 3 keer doorverbonden te zijn, naar de afdeling opzegging. Kijken wat die te zeggen hebben.

Heb inmiddels al wel voor elkaar dat ik de Desire HD voor 59 kan krijgen in plaats van de eerder genoemde 300 van vanmorgen!

'k Hou jullie op de hoogte!
Ja zeg het werkt zogauw je gaat dreigen dat je opzegd kun je internet krijgen voor
Kreeg trouwens ook nog de eerste 2 maanden 50 % korting op mijn abbo kosten,dat vind ik dan toch wel weer een service.
Vind het alleen raar dat alleen mensen deze korting krijgen die er echt om "vragen"
En een normale vriendelijke klant deze aanbiedingen dus nooit te horen krijgt.
Reputatie 2
Dames en Heren,

Zojuist gesproken met iemand van de afdeling opzegging en het volgende is er uit gekomen:
Relax online 35
internet plus
1e 2 maand 50%
voor 31,45 p/maand

Galaxy s voor niets erbij!

Levertijd 2 weken en heb het dus genomen!
(met Flex was er volgens hem geen mogelijkheid voor een gratis galaxy of Desire HD).

Gr. Fox
Ik ben dus
Reputatie 5
Volgend jaar dan maar naar een echt netwerk toe, ben deze prutsbende wel zat. De enige reden dat ik bij T-Mobile bleef was vanwege het echte onbeperkte internet en flex, en die twee zullen tzt hier ook wel verdwijnen dankzij laksheid van de opta en nma (die lekker alle overnames eeuwig goedkeuren waardoor de consument lekker een eenheidsworst krijgt) het maakt me dan ook geen bal meer uit of ik bij KPN Vodafone of T-Mobile behalve de dekking, en die is nog steeds in vergelijking met de andere twee ronduit triest.
En laat ik het maar niet hebben over de regelmatige totale onbereikbaarheid van google diensten omdat iPhones zo nodig alle bandbreedte op moeten vreten. Ks die met ***koek mailtjes komt en me niet eens persoonlijk benadert over mijn probleem met de google diensten.
Dus totziens T-Mobile leuk na 9 jaar je vaste klanten wegjagen. Ga zo door.

Die belofte die ze destijds met Ben deden (ik zal alles eenvoudig en eerlijk houden) is na die overname door die Duitsers wel flink teniet gedaan. Weg bij deze boevenbende en op naar de volgende boevenbende.
Ben ook na Orange overgestapt naar t-mobile omdat hun dezelfde vorwaarden hadden voor dit abbo dus m.a.w. alles uit 1 bundel.
Mochten ze dit over 2 jaar niet meer leveren ben ik dus ook weg na vele jaren vaste klant te zijn geweest.
Heb het idee dat het hun niet veel intresseert ze zeggen ook in de winkel omdat geen