Flex abonnementen niet meer beschikbaar? (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

237 reacties

Hoi

Bij mijn abbo verlenging ben ik van flex naar relax gegaan rden flex bestaat niet meer.

Heel vervelend als je in limburg woont en vaak naar duits of belgisch netwerk overschakeld.

Hou nu onwijs veel tegoed over maar heb wel een duurdere rekening.

Jammer was altijd zo tevreden over T-Mobile maar zo heb ik er ook niets aan .

Hoop dat ze hier in de toekomst weer wat mee gaan doen want wat een onzin anders dat je niet alles uit 1 bundel kan doen.

gr
Reputatie 6
ze zijn de laatste tijd met veel nieuwe bundels bezig ik hoop dat er een voor jouw bijkomt
het is weer tijd om mijn abbo te verlengen en bij het kijken zag ik overal relax abbo's en die wil ik niet ik ben very happy met mijn flex. ik betaal een vast bedrag en heb bijna nooit extra kosten. alles gaat uit mijn bundel ook het bellen en smsen naar en vanuit het buitenland. echt ideaal. als dit niet meer mogelijk is als ik een nieuw toestel neem dan moet ik overwegen om zelf een toestel te kopen of mijn abbo gewoon maar op te zeggen na meer dan 10jaar TM te gebruiken.

ik zal eerst goed informeren maar een relax wil ik zeker NIET
Reputatie 2
Had altijd flex, tot grote tevredenheid. Ben in november ivm met verlenging overgestapt naar relax, tegen mijn zin, maar zag geen andere mogelijkheid. Uiteindelijk heeft het voor mij duurder uitgepakt. Ben al sinds Ben abonnee, maar ga nu toch twijfelen of ik na afloop van contract nog blijf.
Reputatie 2
Tegen je zin?

Je had een andere mogelijkheid stilzwijgend verlengen was een optie.
Reputatie 2
Het Flex beltegoed is mee te nemen naar een Relax abonnement. Het is alleen zo dat deze bundel als eerste wordt opgemaakt tegen het buiten de bundel tarief van Relax!
Reputatie 2
Ik had een verlenging van flex met w+w plus (voor 5 ipv 15 euro) en een htc desire via een andere aanbieder. Omdat de desire slecht leverbaar was (augustus 2010) duurde het even voor gsmweb de order verwerkte. Toen de desire eindelijk leverbaar was, was de flex met w+w plus (voor 5 euro) niet meer verkrijgbaar. Had toen de keuze de desire los te kopen, flex zo te laten en w+w plus voor 15 euro te nemen. Dat werd wel een heel duur grapje. Als de desire leverbaar was geweest had ik het inderdaad door kunnen laten lopen
Reputatie 2
Stil zwijgend verlengen kan wel

Reputatie 5
Badge +6
Helaas heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag..
Ik heb op moment van schrijven 800 Euro flex beltegoed staan..
In december zou ik graag verlengen met nieuw toestel, maar zal dan als ik het goed begrijp moeten overstappen naar Relax?
Kan iemand van t-mobile bevestigen dat ik mijn beltegoed behoud?
Reputatie 2
Zou er heen bellen je hebt toch 800,- tegoed
Reputatie 7
@Seccie
Wanneer je overstapt naar de huidige Relax neem je het opgespaarde beltegoed mee. Het beltegoed wordt wel opgemaakt tegen het tarief buiten de bundel. Of we eind dit jaar het tariefplan Relax nog aanbieden zoals deze nu is kan ik je niet beloven. Ik adviseer je daarom om tegen de tijd dat je het abonnement kunt vernieuwen het opnieuw te vragen.

@rpvanderveen
Mooie profielfoto! 😃
Ik heb momenteel een flex abon die in mei afloopt, is het ook mogelijk om hem te verlengen naar een flex zakelijk ?? Met behoud van bel tegoed natuurlijk