Vraag

Flex overgenomen, welke tarieven?

Hallo,

Ik heb een flex abo overgenomen. In mijn overzicht zie ik flex staan met een recente startdatum, maar ik zie niet bevestigd dat bij dit flex abonnement ook bellen in het buitenland uit de bundel gaat. Ook weet ik niet waar ik precies de exacte tarieven voor dit abonnement kan vinden.

Thanks

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +9
ff flex aanklikken
Overzicht van alle oude abonnementen en tarieven van T-Mobile

ALLES gaat uit je tegoed

Bedankt, maar hoe zie ik nu precies welk flex abo ik heb? Er staat alleen flex, geen flex '09 ofzo.
Reputatie 6
Badge +9
Geen idee bcool, de klantenservice kan je dat vast vertelen.
Ok, bedankt voor je hulp.

Iemand van de klantenservice online die me kan helpen? Ben in het buitenland op dit moment.
Reputatie 3
Dit zou ook moeten staan bij je contract gegevens op mytmobile.

In ieder geval zijn de kosten voor gebruik in het buitenland voor iedereen hetzelfde (behalve als je ook nog grenzeloos hebt).

Deze kosten vindt je terug onder Met de hele wereld in contact met T-Mobile Buitenland of Grenzeloos - T-Mobile. In het geval van een Flex abonnement, gaan de kosten van buitenland gebruik uit het openstaand tegoed (als dat er nog is).
Badge +5
Dan zal je de nieuwste Flex hebben. Klik even op wijzig je abonnement en bundels, dan moet je het zo kunnen zien of je een oudere variant hebt.
Het is inderdaad de nieuwste flex (april 2010). Valt bellen van/naar het buitenland dan dus niet meer binnen de bundel?
Reputatie 6
@bcool

Het abonnement dat aan het My T-Mobile account 'hangt' is een Flex 15 Sim Only. De tarieven hiervan kun je hier vinden.
Hallo Chris, bedankt voor je berichtje. Het klopt dat het een sim only is, maar hoe kom jij op de tarieven van 2009? De ingangsdatum is april 2010.

Klopt het dat bij _alle_ flex abo's alles uit de bundel komt?

Thanks
Reputatie 5
@bcool
De tarieven welke Chris076 heeft bijgevoegd zijn de juiste tarieven. Het klopt dat bij Flex abonnementen alles kosten uit de bundel gaat.
Helemaal duidelijk. Bedankt voor alle reacties.