Flexcontract afgelopen, wil nu verlagen naar Flex 15 zonder Internetbundel, maar hoe?

Reputatie 2
Van mijn huidige Flexabonnement is gisteren de laatste dag van het contract verlopen, wil nu graag wegens voldoende beltegoed over naar de laagste Flex optie (Flex 15) en zonder Internet bundel (heb nu nog W&W Plus). Het eerste zie ik als optie staan onder My T-Mobile bij "Abonnement wijzigen", maar bij Internet kan ik nergens kiezen voor geen Internet bundel.
Het zou toch mogelijk moeten zijn om mijn Flex te verlagen en de Internet bundel op te zeggen nu ik contractsvrij ben?
icon

Beste antwoord door EsthervD 7 april 2011, 11:52

@herbs
Ik heb je Web'n'Walk bundel met ingang van 8 april bij je contract verwijderd. Per direct heb ik je bundel omgezet naar een Flex 15. Door deze wijzigingen veranderd er niets in abonnement, je hebt nog steeds je opzegtermijn van 1 maand.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 6
je kan dat niet want flex abonnementen bestaan niet meer je kan stilzwijgend doorgaan of een relex lagere abonnement nemen
Reputatie 2
Natuurlijk moet dan kunnen, bij stilzwijgend doorgaan moet het na de vaste contractperiode mogelijk zijn om Flex te verlagen en je Internetbundel op te zeggen. Aan de laatste zit je alleen vast gedurende de contractsperiode die zoals gezegd nu voorbij is. De vraag is dus hoe ik dit (zelf) online kan doen.
Reputatie 6
je gaat in my tmobile(waar je inlog)naar abonnement in het midden staat abonnement veranderen dat indrukken enz
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie, maar ik ben bang dat je mijn eerste bericht niet helemaal hebt gelezen (let met name op het vetgedrukte/bold gedeelte). Er staat in die omgeving dus geen optie om de internetbundel uit te zetten! Daar ben ik nu dus naar op zoek, mocht je een gerichte aanwijziging kunnen geven dan graag...
Reputatie 6
ik denk dat je dan even met 06-2400-1200 moet bellen omdat het een extra aanvulling is die je na mij mening per maand kan opzeggen
Reputatie 2
Dat is zeker een optie, maar neem aan dat T-mobile niet voor niets een systeem bouwt waarin je dit zelf kan wijzigen. Jammer dat dit dan niet werkt, zeker voor degenen die moeten betalen voor het bereiken van de Klantenservice.
Mijn flexabonnement is steeds stilzwijgend verlengd. En omdat ik toen het 2jarig contract eindigde, nog niet wist welke telefoon ik wilde, heb ik toen gekozen voor een Flex sim only 20. Daaruit is alles te doen, en die anderhalve keer in de week dat ik eens even mijn Hyves check (internet dus gebruik) betaal je per MB. Eurootje per MB, is dit misschien een optie voor je?

succes!
Reputatie 5
@herbs
Het is mogelijk om je web'nwalk bundel te verwijderen bij je contract. Ook kun je je bundel verlagen naar een Flex 15. Kun je me aangeven of je hiervan gebruik wilt maken, dan maak ik dit voor je in orde.
Reputatie 2
@herbs
Het is mogelijk om je web'nwalk bundel te verwijderen bij je contract. Ook kun je je bundel verlagen naar een [url=" http:=]Flex 15[/url]. Kun je me aangeven of je hiervan gebruik wilt maken, dan maak ik dit voor je in orde.

Mijn excuses, ik zie nu je reactie pas. Ik zou hier inderdaad graag gebruik van maken. Voldoende beltegoed om op die manier ook nog zo nu en dan het internet op te kunnen. Dus graag naar over een Flex 15 zonder een web'n'walk bundel. Dat heeft verder toch geen effect op mijn mogelijkheid om het abonnement op te zeggen wanneer ik maar wil, ik blij dan toch nog steeds contractsvrij (geen automatische verlenging)?
Reputatie 3
Badge +5
Verlengen kan niet meer, het betreft puur een wijziging. Ik heb ook gehad hoor dat het een tijdje duurde voordat ik zelf wijzigingen in mijn Flex kon doorvoeren, dat was echt niet op dezelfde dag als de einddatum van het contract. Klantenservice kan dit wel zo voor je regelen 🙂
Reputatie 5
@herbs
Ik heb je Web'n'Walk bundel met ingang van 8 april bij je contract verwijderd. Per direct heb ik je bundel omgezet naar een Flex 15. Door deze wijzigingen veranderd er niets in abonnement, je hebt nog steeds je opzegtermijn van 1 maand.
Reputatie 2
Dankje, mooi dat dit ook op deze manier opgelost kan worden!