Beantwoord

Fout emailadres doorgegeven

  • 28 januari 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Hoi 1,5 jaar geleden heb ik het abonnement van mijn huisgenootje overgenomen. Zij heeft toen aan jullie het verkeerde emailadres doorgegeven. Hierdoor ontvang ik geen gegevens over mijn eigen abonnement en kan ik mijn inloggegevens niet opvragen. Hoe kan ik dit wijzigen als ik nergens kan inloggen? (ik weet ook niet of het klantnummer wat ik heb ingevuld om dit account aan te maken klopt. Ik heb dit uit het ‘onderwerp’ van de enige mail die zij me heeft doorgestuurd)

icon

Beste antwoord door ImkeVaes 29 januari 2021, 11:20

Het is al opgelost aan de telefoon gisteren, dankjewel! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ImkeVaes 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, juiste e-mailadres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Het is al opgelost aan de telefoon gisteren, dankjewel! 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het doorgeven! Fijn dat het is opgelost!

Reageer