Beantwoord

Foute phishing mail in de omloop

  • 29 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

hoe kan het dat ik een email ontvang die niet ok is via t mobile. Hoe veilig zijn jullie?
icon

Beste antwoord door Muberra 29 augustus 2017, 16:54

Hi afsluitdijk,

Heel goed dat je zo scherp bent!

Het klopt helemaal wat ChrisTien zegt in haar antwoord! Er zijn op dit moment phishing mails in de omloop waarin wordt aangegeven dat er sprake zou zijn van een betalingsachterstand met verschillende bedragen zoals (€48,35, €46,50, €46,65 of €48). Vanuit de e-mail wordt gevraagd om dit openstaande bedrag te voldoen. Deze e-mail is dus niet van ons afkomstig. Klik dan ook niet op de links en betaal dit niet. Wij doen ons best om onze klanten goed te informeren en hiertegen te waarschuwen! Je kunt in het vervolg ook kijken in dit speciale forumtopic over phishing mails. Hierin plaatsen wij alle updates en meer informatie.

Je kunt altijd zelf in jouw My T-Mobile terugzien of je nog openstaande facturen hebt. Ik wil ook meteen benadrukken dat jij alles netjes hebt betaald!

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan ons in het algemene phishing topic. Om het centraal te houden gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar ons algemene topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi, hallo, goedemiddag 🤣
Die mails lijken van Tmobile af te komen maar komen van totaal iemand anders. (Oplichters)

Gelukkig staan er heel vaal taalvouten in dus je ziet al snel dat het spam enz. Is.
Reputatie 4
Hi afsluitdijk,

Heel goed dat je zo scherp bent!

Het klopt helemaal wat ChrisTien zegt in haar antwoord! Er zijn op dit moment phishing mails in de omloop waarin wordt aangegeven dat er sprake zou zijn van een betalingsachterstand met verschillende bedragen zoals (€48,35, €46,50, €46,65 of €48). Vanuit de e-mail wordt gevraagd om dit openstaande bedrag te voldoen. Deze e-mail is dus niet van ons afkomstig. Klik dan ook niet op de links en betaal dit niet. Wij doen ons best om onze klanten goed te informeren en hiertegen te waarschuwen! Je kunt in het vervolg ook kijken in dit speciale forumtopic over phishing mails. Hierin plaatsen wij alle updates en meer informatie.

Je kunt altijd zelf in jouw My T-Mobile terugzien of je nog openstaande facturen hebt. Ik wil ook meteen benadrukken dat jij alles netjes hebt betaald!

Ik hoop dat ik meer duidelijkheid heb kunnen creëren. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust aan ons in het algemene phishing topic. Om het centraal te houden gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar ons algemene topic.