Beantwoord

Foutmelding aankoop app in Google Play Store


als ik een app wil kopen krijg ik een foutmelding.. ik zou contact moeten opnemen met de telefoonprovider.. deze melding krijg ik als er openstaande rekeningen zijn maar die heb ik niet?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 januari 2016, 09:47

Hoi Ceetje0101,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je even contact opneemt, want ik begrijp dat je gewoon gebruik wilt maken van deze mogelijkheid! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat je geen openstaande facturen meer hebt. Wel zie ik dat er een paar dagen geleden een blokkade is verwijderd waarmee je onder meer geen aankopen bij derde partijen kon doen. Deze blokkade was geplaatst vanwege een factuur die nog openstond. Het gebeurt dan wel eens dat het hierna nog niet goed werkt. Je registratie moet even verwijderd worden, zodat je daarna apps kunt betalen via jouw T-Mobile factuur. Kun je de volgende stappen eens doorlopen?

1. Log in op https://wallet.google.com
2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kun je opnieuw de betaalmethode kiezen.

Laat je even weten of het gelukt is? Mocht het niet werken, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ceetje0101,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je even contact opneemt, want ik begrijp dat je gewoon gebruik wilt maken van deze mogelijkheid! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie inderdaad dat je geen openstaande facturen meer hebt. Wel zie ik dat er een paar dagen geleden een blokkade is verwijderd waarmee je onder meer geen aankopen bij derde partijen kon doen. Deze blokkade was geplaatst vanwege een factuur die nog openstond. Het gebeurt dan wel eens dat het hierna nog niet goed werkt. Je registratie moet even verwijderd worden, zodat je daarna apps kunt betalen via jouw T-Mobile factuur. Kun je de volgende stappen eens doorlopen?

1. Log in op https://wallet.google.com
2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kun je opnieuw de betaalmethode kiezen.

Laat je even weten of het gelukt is? Mocht het niet werken, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!

Reageer