Beantwoord

Foutmelding bij bericht code invullen van mms bericht

Tijdens het invullen van mobnr en berichtnummer krijg ik Foutmelding bij bericht code invullen van mms bericht

Wat te doen
icon

Beste antwoord door Amy 30 juli 2015, 17:09

Hi Jackprinssen

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik wil je graag verder helpen maar ik snap niet helemaal wat er aan de hand is! Krijg je deze melding wanneer je de mms wilt bekijken op onze website? Van welke browser maak je in dat geval gebruik? Je kunt hiervoor het beste Internet Explorer gebruiken. :)

Mocht dat niet werken dan kun je ook kijken of je toestel zelf geschikt is voor het rechtstreeks ontvangen van mms. Hiervoor kun je deze pagina bekijken!

Laat je weten of het gelukt is? :8
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Jackprinssen

Ik wil je graag verder helpen maar ik snap niet helemaal wat er aan de hand is! Krijg je deze melding wanneer je de mms wilt bekijken op onze website? Van welke browser maak je in dat geval gebruik? Je kunt hiervoor het beste Internet Explorer gebruiken. :)

Mocht dat niet werken dan kun je ook kijken of je toestel zelf geschikt is voor het rechtstreeks ontvangen van mms. Hiervoor kun je deze pagina bekijken!

Laat je weten of het gelukt is? :8
HI Amy,

Ik heb hetzelfde probleem, krijg een sms-je binnnen dat we naar onderstaande link moeten gaan, daar ons telefoon nummer en code uit de sms invullen om een MMS bericht in te zien.

De website geeft continu errors na het invullen van telefoon nummer en code uit de sms.

https://mmcp2.mms.t-mobile.nl/mmcpB/

Speelt inmiddels als jaren, werkt niet met de laatste browsers. Wanneer krijgen we wel toegang?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Antalleke,

Via welke browser probeer je dit te doen? Het werkt namelijk alleen optimaal via Internet Explorer op het moment.

Lukt het wel om via je telefoon MMS'jes te ontvangen of gebruik je dit nooit?

Laat even weten welke browser je gebruikt en of het wel via je telefoon werkt!
Via de telefoon werkt niet, vwb ontvangst.

Browser is chrome en safari op een Mac.
Reputatie 7
Badge +20
Hi antalleke,

Heb je het met internet Explorer geprobeerd zoals mijn collega David aangaf?

Laat het ons weten. 🙂
Hi Hajar,

IE werkt niet op een Mac.. Tenzij ik weer allerlei zaken installeer.

Daarnaast lijkt het me meer dan normaal om meerdere browsers te ondersteunen. Zo heb ik ook geen IE op mijn Android tablet of iPhone.
Reputatie 6
Badge +16
@antalleke

Je zou hier inderdaad op meerdere browsers gebruik van moeten kunnen maken. Om dit zo snel mogelijk op te lossen ga ik de hulp van een expert inschakelen. Zodra ik een reactie van onze collega ontvang die hiervoor verantwoordelijk is, stuur ik je weer een berichtje.
Thx issam!
Reputatie 4
Badge
HI Amy,

Ik heb hetzelfde probleem, krijg een sms-je binnnen dat we naar onderstaande link moeten gaan, daar ons telefoon nummer en code uit de sms invullen om een MMS bericht in te zien.

De website geeft continu errors na het invullen van telefoon nummer en code uit de sms.

https://mmcp2.mms.t-mobile.nl/mmcpB/

Speelt inmiddels als jaren, werkt niet met de laatste browsers. Wanneer krijgen we wel toegang?

Hoi Antalleke,

ik heb bit net getest op een Windows laptop (sorry heb geen Mac). Ik heb net een MMS vanaf een andere toestel gestuurd naar mezelf. Waarom lukt het me wel vraag ik me af. Ik heb 3 browsers geprobeerd:

via:
Chrome - lukt, ik kan de foto zien
Firefox 37 - lukt, ik kan de foto zien
IE 11 - lukt, ik kan de foto zien

Reageer