Vraag

Foutmelding bij betalen via factuur

  • 29 november 2015
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Vorige maand had ik me aangemeld voor aankopen te kunnen doen bijvoorbeeld apps en bij spelletjes en dan betalen via mijn factuur volgens mijn instellingen kan dat ook, maar als ik iets wil aankopen dan krijg ik te zien dat mijn telefoon niet geschikt is voor aan te kopen via T-Mobile factuur Hoe kan dit

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi block64,

Welkom terug op ons Forum!

Wat vreemd dat je geen gebruik kan maken van de optie betalen via factuur. Heb je deze pagina al bezocht? Hier staat de handleiding in en een aantal mogelijke oplossingen voor deze foutmelding.

Mocht dat niet werken dan wil ik je vragen om in te loggen op https://wallet.google.com en vervolgens naar het onderdeel 'Betaalmethoden' te gaan en vervolgens de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678' te verwijderen.

Laat je ons weten of het dan wel werkt? 🙂
Het is gelukt als nog bedankt voor de hulp en sorry voor de meerdere topics
Reputatie 7
Badge +20
Het is gelukt als nog bedankt voor de hulp en sorry voor de meerdere topics

Geen probleem! Ben blij dat het is gelukt! 🙂

Reageer