Beantwoord

Foutmelding Google play aankopen

  • 31 januari 2016
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

ik heb een nieuwe telefoon en nu kan ik geen aankoop meer doen bij google play ik krijg een foutmelding
icon

Beste antwoord door Amy 2 februari 2016, 09:49

Hi Marielle,

Goed dat je dit aangeeft! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit werkt! 😉

Er is momenteel geen blokkade actief die deze aankopen tegenhoudt. Ik wil je daarom adviseren om dit uitgebreide topic even door te nemen. Je vindt er verschillende suggesties die het probleem kunnen oplossen.

Mocht het met de tips nog steeds niet lukken dan kun je in dat topic ook je gegevens aan ons doorgeven. Wij kunnen het dan doorspelen naar Google zodat het opgelost kan worden!

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Marielle,

Goed dat je dit aangeeft! Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit werkt! 😉

Er is momenteel geen blokkade actief die deze aankopen tegenhoudt. Ik wil je daarom adviseren om dit uitgebreide topic even door te nemen. Je vindt er verschillende suggesties die het probleem kunnen oplossen.

Mocht het met de tips nog steeds niet lukken dan kun je in dat topic ook je gegevens aan ons doorgeven. Wij kunnen het dan doorspelen naar Google zodat het opgelost kan worden!

Om het forum overzichtelijk te houden heb ik dit topic gesloten.