Beantwoord

Game 2up oplichters

• 10 juli 2017
  • 4 reacties
  • 331 Bekeken

Ik heb zo een sms op mijn tablet gekregen
"Je maakt gebruik van abonnement Game2up, de kosten zijn € 4,50/week. Voor vragen ga naar http://game2up.com/helpnl of bel met +31202622198. Info? www.payinfo.nl."
IK MAAK GEBRUIK VAN ABONNEMENT GAME2UP..???? Klopt helemaal niet

Ik heb van alles geprobeerd om dit onbegrijkbare abonnement op te zeggen maar dat lukt gewoon niet....... please help me....
icon

Beste antwoord door centaur 10 juli 2017, 19:20

Beste Kasia , ga naar www.payinfo.nl en kijk na telefoonnummer ingave wat voor diensten je aktief hebt.
Je kan je daar ook afmelden.
Daarna ook in My T-Mobile bij blokkades smsdiensten en indien vermeld contentdiensten blokkeren.

Waarschijnlijk heb je zelf onbedoeld de dienst geactiveerd.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Beste Kasia , ga naar www.payinfo.nl en kijk na telefoonnummer ingave wat voor diensten je aktief hebt.
Je kan je daar ook afmelden.
Daarna ook in My T-Mobile bij blokkades smsdiensten en indien vermeld contentdiensten blokkeren.

Waarschijnlijk heb je zelf onbedoeld de dienst geactiveerd.

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.
Best centaur
Dat heb ik ook al gedaan helaas zonder resultaat.
Ik moest natuurlijk nummer van mijn tablet geven omdat ik alleen op mijn tablet zulke bericht binnen kreeg...
Reputatie 5
Badge +10
Ga dan in ieder geval smsdiensten blokkeren in jou My T-Mobile.
Mocht dat niet lukken een moderator van T-Mobile afwachten. (gaat tot 48 uur duren)
Of klantenservice bellen om te vragen te blokkeren.
Zulke smsdiensten heb ik allang geblokkeerd. Maar ik denk dat ik idd contact met klantenservice ga opnemen of anders ga ik met mijn tablet langs de Tmobile winkel
Hartstikke bedankt voor je advies en tijd

Reageer