Beantwoord

Gebeld door +212 nummer

• 4 april 2016
  • 3 reacties
  • 3388 Bekeken

ik ben gebeld door een 212 67699829 kunnen die +212 nummers geblokkeerd worden want ik vertrouw het niet of er al gebruik is gemaakt van mijn bel te goed.
ik wilde T..Mobile bellen maar kan nergens een telefoon nummer vinden.
ik hoop dat ik hier antwoord op krijg.
Vriendelijke Groet
icon

Beste antwoord door toetsie 4 april 2016, 22:40

Je bent niet de eerste en ook vast niet de laatste: [Let op] Gebeld door een onbekend buitenland nummer, pas op voor scammers! | T-Mobile Community
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/let-op-gebeld-door-onbekend-buitenland-nummer-pas-op-voor-scammers-203286
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Je bent niet de eerste en ook vast niet de laatste: [Let op] Gebeld door een onbekend buitenland nummer, pas op voor scammers! | T-Mobile Community
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/let-op-gebeld-door-onbekend-buitenland-nummer-pas-op-voor-scammers-203286
Hallo, ik ben vannacht gebeld door een +235 nummer, toen ik mijn lijst bekeeken de details wilde bekijken belde mijn telefoon al automatisch terug omdat ik op de oproep tikte( irritante functie die.ik uit moet zien te zetten)
Volgens mij heb ik al opgehangen voordat ik verbinding maakte.

Bij deze wil ik aangeven dat ik geen abonnement wens af te sluiten en geen mensen ken met landscode +235.
Groet, Leau
Reputatie 6
Badge +17
Hi Leau,

Goed dat je hier op let en dit bij ons aangeeft. Ik kan me goed voorstellen dat je niet op een torenhoge factuur zit te wachten.

Ik ben gelijk ingelogd op jouw My T-Mobile account en ik zie dat er gelukkig geen kosten zijn gemaakt voor het bellen of gebeld worden. Hier hoef je je geen zorgen over te maken. Het is ook niet mogelijk om ergens voor aangemeld te worden of geabonneerd te worden als je gebeld wordt door een buitenlands nummer.

Ik hoop dat dit je gerust stelt. Mocht je verder nog vragen of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je!

Reageer