Beantwoord

Gebeld uit Slovenië en Albanië

• 4 maart 2016
  • 3 reacties
  • 2377 Bekeken

Ik ben gebeld uit Slovenië en Albanië, de telefoon gaat 1 keer over en houdt dan op.
Het ene nummer is +386 49 839 268. De ander weet ik niet meer, ik wist deze nummer uit mijn lijst.

Kan ik of jullie dergelijke nummers blokkeren? (ik denk nl. dat het scam is)
icon

Beste antwoord door kme 4 maart 2016, 13:56

Hoi Elina,

Het is inderdaad bekend dat er momenteel regelmatig vanuit het buitenland gebeld wordt. Het advies is dan ook om niet op te nemen of terug te bellen.

Meer info hierover kun je ook HIER vinden. Als je wilt mag je daar ook reageren met het nummer dat jou heeft gebeld, zo kan iedereen dit terug zien ;)

Helaas vallen deze nummers niet te blokkeren, daar deze ook vaak wisselen.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Hoi Elina,

Het is inderdaad bekend dat er momenteel regelmatig vanuit het buitenland gebeld wordt. Het advies is dan ook om niet op te nemen of terug te bellen.

Meer info hierover kun je ook HIER vinden. Als je wilt mag je daar ook reageren met het nummer dat jou heeft gebeld, zo kan iedereen dit terug zien ;)

Helaas vallen deze nummers niet te blokkeren, daar deze ook vaak wisselen.

Wanneer je nog meer vragen hebt, let us know!
Oké, dank je wel Kme
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Elina,

Welkom op het forum!

Goed dat je het met ons deelt! Ik zie dat kme al het een en ander heeft verteld over deze onbekende buitenlandse nummers (dankjewel!). Voor alle zekerheid heb ik nog even gekeken of je overige kosten hebt gemaakt, maar dat is gelukkig niet het geval! Bedankt ook voor het delen van het nummer in het algemene topic.

Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je die uiteraard in het algemene topic stellen. We helpen je graag!

Dit topic gaat op slot.