Beantwoord

Geblokt of niet?

• 9 september 2017
  • 3 reacties
  • 8273 Bekeken

Mijn vriend is momenteel in het buitenland en na een ruzie heeft hij mij geblokkeerd op whats app.
Nu probeer ik hem te smsen maar de smsjes blijven groen ik heb vervolgens een ! Voor mijn smsjes geplaatst en dan krijg ik de melding message to ... succeeded betekent dit dan dat hij mijn telefoonnummer niet heeft geblokkeerd en dat hij de smsjes daadwerkelijk binnen krijgt?
Ook als ik facetime bel dan gaat het gewoon over maar uiteindelijk is niet bereikbaar.
Wie kan mij vertellen of als je de melding message to .. succeeded krijgt of je dan niet bent geblokkeerd op telefoonnummer?
icon

Beste antwoord door David 10 september 2017, 15:01

Hoi Mmad,

Oei, dat is niet zo best! :S Heb je ondertussen al contact gehad?

De SMS'jes worden in dat geval wel verstuurd, maar het kan zijn dat hij jouw nummer heeft geblokkeerd in jouw telefoon en de berichten op zijn toestel alsnog niet worden gelezen. Daarnaast is er natuurlijk ook de mogelijkheid dat hij de berichten wel leest en de oproepen van Facetime ook langs ziet komen, maar niet reageert. Het is verder niet echt mijn plek om te zeggen wat nu het beste is om te doen, dat kan je het beste zelf bepalen.

Als er echter nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mmad,

Oei, dat is niet zo best! :S Heb je ondertussen al contact gehad?

De SMS'jes worden in dat geval wel verstuurd, maar het kan zijn dat hij jouw nummer heeft geblokkeerd in jouw telefoon en de berichten op zijn toestel alsnog niet worden gelezen. Daarnaast is er natuurlijk ook de mogelijkheid dat hij de berichten wel leest en de oproepen van Facetime ook langs ziet komen, maar niet reageert. Het is verder niet echt mijn plek om te zeggen wat nu het beste is om te doen, dat kan je het beste zelf bepalen.

Als er echter nog iets is waar wij bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Nee nog geen contact gehad jammer genoeg.
Nu zie ik als ik een imessage stuur dat het eerst blauw word en daarna groen en als tekstbericht word verstuurd betekent dat dan dat hij het bericht wel echt binnen krijgt op zijn telefoon en dat ie geen imessage kan ontvangen omdat hij geen verbinding heeft?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mmad,

Jammer dat jullie nog geen contact hebben gehad. Ik hoop dat jullie het snel bijleggen. Wat betreft je vraag; als een IMessage niet aan kan komen vanwege een slechte dataverbinding dan wordt het bericht verstuurd als SMS. Dus je bericht is nu aangekomen als SMS. Je berichten komen dus wel aan bij hem. Mocht je twijfelen dan kun je het ook testen met een ander nummer. Kijken of je dan dezelfde melding krijgt.

Ik hoop dat het goed komt! Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag.

Reageer