Beantwoord

Geen activering netflix

• 20 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 641 Bekeken

bij mijn deal zou ik 3 maanden Netflix krijgen maar helaas heb ik die nooit ontvangen. Is er een manier dat ik die toch nog kan krijgen zoals afgesproken?
icon

Beste antwoord door Hajar 21 augustus 2019, 14:32

Hi Hamza,

De actie is helaas op 6 januari verlopen. Je kreeg 3 maanden Netflix Standaard cadeau als je een Unlimited abonnement afsluit. Om precies te zijn: bij een 2-jarig Go Unlimited NL & 10 GB EU, Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA of een Tablet Unlimited NL + 10 GB EU-abonnement. Deze actie gold voor nieuwe klanten en T-Mobile klanten die hun contract vernieuwen. De actie gold van 24 september 2018 tot en met 6 januari 2019. Ik zie dat jij hebt verlengd met een 1-jarig abonnement en daarbij is deze actief niet geldig.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.
Bekijk origineel

3 reacties

Als u de app van Netflix op u smartphone installeert ,en u sluit een abonnement af bij Netflix voor
€ 7,99 kunt u via u smartphone op u TV naar Netflix kijken.
Gr.Wil25
Als u de app van Netflix op u smartphone installeert ,en u sluit een abonnement af bij Netflix voor
€ 7,99 kunt u via u smartphone op u TV naar Netflix kijken.
Gr.Wil25

Wil het is de bedoeling dat ik het krijg van tmobile omdat ze dat hadden afgesproken en niet dat ik het zelf moet betalen!

Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hamza,

De actie is helaas op 6 januari verlopen. Je kreeg 3 maanden Netflix Standaard cadeau als je een Unlimited abonnement afsluit. Om precies te zijn: bij een 2-jarig Go Unlimited NL & 10 GB EU, Go Unlimited NL & 10 GB EU + USA of een Tablet Unlimited NL + 10 GB EU-abonnement. Deze actie gold voor nieuwe klanten en T-Mobile klanten die hun contract vernieuwen. De actie gold van 24 september 2018 tot en met 6 januari 2019. Ik zie dat jij hebt verlengd met een 1-jarig abonnement en daarbij is deze actief niet geldig.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt.

Reageer