Beantwoord

Geen antwoord

Ik volg jullie al heel lang heb eigenlijk nog nooit een vraag gesteld en lees heel veel .wat mij opvalt dat als er klachten zijn er nooit van jullie iemand een antwoord geeft en de vragen weg worden gehaald .je krijgt alleen antwoord als het iets is wat jullie gelijk kunnen oplossen anders horen we jullie niet vind ik jammer een klacht is ook iets om op te lossen .ik heb zelf ook iets uitstaan bij jullie heb 4 abonnementen lopen bij tmobile waarvan er 3 verlengt kunnen worden 1 heb ik er al weggehaald die is naar KPN gegaan krijg je meer voor je hard verdiende loon en als ik het zo allemaal leest zit ik er hard over te denken om alles weg te halen bij tmobile want de service gaat steeds meer achteruit mensen krijgen geen antwoord word niks gedaan om je een leuk aanbod te doen ik wacht het af of jullie nog komen om mij als klant te behouden maar denk het niet want tmobile klanten service belt niemand en hier krijg je ook geen antwoord mvg een teleurgestelde klant die al heel veel jaar klant is en mss niet meer
icon

Beste antwoord door Hajar 12 maart 2017, 15:19

Hi Tedje,

Wat jammer dat je dat zegt. Dit is een klant helpt klant forum en dus worden veel vragen inderdaad door medeklanten opgepakt, maar wij staan als medewerkers altijd klaar voor de klant. Wij proberen bij alle vragen die we binnen krijgen de klant van een oplossing te voorzien. Ik zie dat je in januari dit topic had geopend en toen boden David en ik onze hulp aan, maar jij hebt niet meer gereageerd.

Ik zie in het systeem dat je morgen gebeld zult worden door onze verkoopafdeling, omdat vanaf dan de andere 2 abonnementen ook verlengbaar worden. Wij willen je als trouwe klant natuurlijk niet kwijt dus ik verwacht dat jullie er morgen samen wel uitkomen!

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Tedje,

Wat jammer dat je dat zegt. Dit is een klant helpt klant forum en dus worden veel vragen inderdaad door medeklanten opgepakt, maar wij staan als medewerkers altijd klaar voor de klant. Wij proberen bij alle vragen die we binnen krijgen de klant van een oplossing te voorzien. Ik zie dat je in januari dit topic had geopend en toen boden David en ik onze hulp aan, maar jij hebt niet meer gereageerd.

Ik zie in het systeem dat je morgen gebeld zult worden door onze verkoopafdeling, omdat vanaf dan de andere 2 abonnementen ook verlengbaar worden. Wij willen je als trouwe klant natuurlijk niet kwijt dus ik verwacht dat jullie er morgen samen wel uitkomen!

Als ik nog iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer