Beantwoord

Geen bericht over contractovername

• 19 februari 2018
  • 7 reacties
  • 198 Bekeken

Beste,

Ik had vorige week dinsdag (13/02) een contractovername ingediend en ik vroeg mij af of dit al in werking is genomen? Ik heb tot heden nog geen bericht gehad.

Hoor graag van jullie :)
Groetjes Alara
icon

Beste antwoord door David 19 februari 2018, 16:43

Hi Alara,

Altijd goed om even te peilen hoe het met de overname staat! 🙂

Heb je deze via e-mail ingediend? Wanneer je de aanvraag voor een contractovername indient, dan zou je een automatische bevestiging moeten ontvangen. Aan jouw bericht te zien lijkt je deze niet ontvangen te hebben, klopt dat? In dat geval hebben wij de aanvraag niet ontvangen en moet je deze opnieuw opsturen naar contractovername@t-mobile.nl. Wanneer je de automatische bevestiging hebt ontvangen, dan kan het zo'n 2 weken duren voor de aanvraag volledig verwerkt is.

Ik hoor graag van je of uiteindelijk tóch de bevestiging hebt ontvangen, want dan gaat helemaal goed komen met de aanvraag! 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Alara,

Altijd goed om even te peilen hoe het met de overname staat! 🙂

Heb je deze via e-mail ingediend? Wanneer je de aanvraag voor een contractovername indient, dan zou je een automatische bevestiging moeten ontvangen. Aan jouw bericht te zien lijkt je deze niet ontvangen te hebben, klopt dat? In dat geval hebben wij de aanvraag niet ontvangen en moet je deze opnieuw opsturen naar contractovername@t-mobile.nl. Wanneer je de automatische bevestiging hebt ontvangen, dan kan het zo'n 2 weken duren voor de aanvraag volledig verwerkt is.

Ik hoor graag van je of uiteindelijk tóch de bevestiging hebt ontvangen, want dan gaat helemaal goed komen met de aanvraag! 🙂
Hai David,

ik heb even gekeken en ik heb inderdaad wel een automatische bevestiging gehad van jullie.
Ik neem aan dat ik dan gewoon nog even moet wachten 🙂

Nog bedankt voor je reactie en hulp!

Groetjes,
Alara
Hoi Alara,

Heb jij ondertussen de contractovername rond? Ik heb mijn verzoek op 16 maart ingediend, netjes een bevestiging ontvangen maar tot op vandaag (ruim 8 weken later) is het nog altijd niet geregeld. Ik heb de klantenservice hierover al vele malen aan de lijn gehad maar die kunnen mij ook niet helpen. Als jij al wacht sinds 13 februari weet ik dat het bij T-mobile blijkbaar "normaal" is om klanten zolang te laten wachten.

Groetjes, Alex
Hoi Alex,

Ik heb inmiddels een nieuw contract afgesloten het was niet nodig bij mij om het contract over te zetten en inderdaad klantenservice kwam er bij mij ook niet echt uit dus ben ik naar de winkel gegaan. Wellicht is er iets fout gegaan bij je aanvraag? Bij mij hadden ze dat wel gemeld dat er iets fout was. Ik hoop dat je eruit komt!

Groetjes,
Alara
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Alex,

Ik heb meteen even met jou meegekeken in ons systeem en zie dat je gister een mail van ons hebt ontvangen. Er was al eerder een voorstel gedaan, maar daar was nog geen reactie op gekomen, vandaar dat het voorstel nu opnieuw is verstuurd. Je kunt op de mail antwoorden door een reply te versturen! Gaat dat zo lukken? Dan moet het namelijk snel helemaal goedkomen! 😃
Hoi Jaimy,

Hartelijk dank dat jij de moeite hebt genomen om ook mme te kijken. Helaas is het zo dat ik al totaal 7 x gereageerd heb via de email. Iedere keer reageer ik door via reply direct te reageren op de emails die ik ontvang. Helaas blijft T-Mobile beweren dat ik niet reageer. Dat de email werkt weet ik zeker want anders hadden jullie mijn initiele aanvraag ook niet bevestigd, wat op 16 maart al is gebeurd. Gisteren heb ik ook de klantenservice weer gebeld maar daar krijg ik het standaard antwoord dat ik moet wachten tot de contractovername afdeling per email antwoord omdat deze afdeling telefonisch niet bereikbaar is. Alles bij elkaar bijzonder triest. Op 16 maart krijg ik een bevestiging dat het uiterlijk 20 werkdagen duurt. Na 2 maanden hebben ze daar blijkbaar nog geen 20 dagen gewerkt. Een 2 daagse werkweek misschien !
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alex,

Het duurt inderdaad wel erg lang! Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega, die je gisteren hebt gesproken, dit voor je in de gaten houdt. Zij neemt morgen ook weer contact met je op om te controleren of alles nu wel goed verloopt. Ik begrijp dat je op dit moment weinig vertrouwen hebt op een goede afloop, maar ik heb goede hoop dat het nu zeer spoedig wordt opgelost!

Als er in de tussentijd iets is waar wij bij kunnen helpen, let us know!

Reageer