Beantwoord

Geen bevestigingsmail bij opzeggen

Ik heb geen bevesgtigingsmail ontvangen bij het opzeggen. Ik heb reeds 3x de opzegging online gedaan
icon

Beste antwoord door Hajar 23 januari 2019, 15:21

Hi Graffiron,

Op welke manier heb je geprobeerd op te zeggen? Via deze pagina bij opzeggen abonnement? Als je wilt kan ik ook een opzeggingsverzoek indienen. Graag hoor ik per wanneer je je abonnement stop wilt zetten en of je wilt overstappen naar PrePaid.

Let me know!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Graffiron,

Op welke manier heb je geprobeerd op te zeggen? Via deze pagina bij opzeggen abonnement? Als je wilt kan ik ook een opzeggingsverzoek indienen. Graag hoor ik per wanneer je je abonnement stop wilt zetten en of je wilt overstappen naar PrePaid.

Let me know!
Ja op die pagina heb ik geklikt op "Direct online - zeg je abonnement op", dan kom ik in mijn account op deze pagina: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-opzeggen

Ik kies de reden van opzegging en klik op verstuur je opzeggingsverzoek. vervolgens krijg in in de website een bericht dat ik binnen twee uur een bevestiging ontvang... echter gebeurd dat niet en kan ik jullie bericht ook niet in de spambox vinden.

Jij mag het verzoek voor mij ook afhandelen, het gaat om mijn abonnement Tablet Go welke volgende maand afloopt, Welke gegevens moet je nog hebben?
Ik wil opzeggen als mijn contract is afgelopen, dat is op 25 februari 2019
Reputatie 7
Badge +20
Hi grafiron,

Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb bij deze voor jou een opzeggingsverzoek ingediend. Je abonnement wordt op 26-02-2019 stopgezet. Ik heb je ook een bevestigingsmail gestuurd. Hopelijk is hiermee alles naar wens en wie weet tot in de toekomst!

Reageer