Beantwoord

Geen Internet in EU

  • 28 juni 2018
  • 1 reactie
  • 561 Bekeken

Goedendag ik maak gebruik van een zakelijk abonnement van mijn werkgever.
Volgens mijn telecombeheerder bij mijn werkgever moet alles gereed (gedeblokkerd) zijn om te kunnen internetten in EU.

Vorige weel in Spanje kon ik niet internetten. En zelf niet meer bellen of sms-n!

Kunt mijn abonnement status controleren aub?
vr gr Gerben
icon

Beste antwoord door Folkert 28 juni 2018, 11:18

Beste Gerben,

Zelfs de T-Mobile moderators hier kunnen niks voor je betekenen bij een zakelijk abonnement. Alleen de telecom beheerder van jouw baas kan dat.

Vriendelijke groet, Folkert
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste Gerben,

Zelfs de T-Mobile moderators hier kunnen niks voor je betekenen bij een zakelijk abonnement. Alleen de telecom beheerder van jouw baas kan dat.

Vriendelijke groet, Folkert

Reageer