Beantwoord

Geen MB's aanvullen

• 23 januari 2016
  • 3 reacties
  • 220 Bekeken

Hallo,

Waarom is het niet mogelijk om MB's aan te vullen. Ik ben namelijk over mijn huidige mb heen.

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Mitch 26 januari 2016, 09:16

Hoi NovaChe,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile! Ik kan me voorstellen dat je je MB's wilt aanvullen. Ik zie dat er op het moment sprake is van een betalingsregeling. Het is dan niet mogelijk om bundels aan te passen en bijvoorbeeld MB-aanvullers te activeren. Zodra de betalingsregeling is afgerond kun je weer aanpassingen doen.

Als je hier nog vragen over hebt, ik help je graag. Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Is het inmiddels wel gelukt? Zie je wel de mogelijkheid om een MB aanvuller te kopen? Het kan namelijk soms even duren voordat die zichtbaar is.
Heb ik ook gehad, mijn internet is dan zo traag, dat het niet lukt. Probeer her even met een WiFi verbinding.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi NovaChe,

Goedemorgen en welkom op het forum van T-Mobile! Ik kan me voorstellen dat je je MB's wilt aanvullen. Ik zie dat er op het moment sprake is van een betalingsregeling. Het is dan niet mogelijk om bundels aan te passen en bijvoorbeeld MB-aanvullers te activeren. Zodra de betalingsregeling is afgerond kun je weer aanpassingen doen.

Als je hier nog vragen over hebt, ik help je graag. Dat geldt natuurlijk ook voor andere vragen!

Reageer