Beantwoord

Geen netflix code ontvangen.

  • 10 juni 2019
  • 1 reactie
  • 537 Bekeken

Go abonnement afgesloten, maar geen link/sms mogen ontvangen.
Nu ik daadwerkelijk netflix wil gaan bestellen kwam ik hier pas achter.

kan ik alsnog deze 3 maanden gratis krijgen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 juni 2019, 11:37

Hoi Jleenderts,

Deze actie is al een tijdje verlopen! Die liep namelijk t/m 6 januari en daarna zou je drie maanden de tijd hebben om Netflix te activeren. Ook die activatieperiode is dus al eventjes verlopen. Ik kan deze dus niet meer voor jou activeren, sorry!

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jleenderts,

Deze actie is al een tijdje verlopen! Die liep namelijk t/m 6 januari en daarna zou je drie maanden de tijd hebben om Netflix te activeren. Ook die activatieperiode is dus al eventjes verlopen. Ik kan deze dus niet meer voor jou activeren, sorry!

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Reageer