Vraag

Geen netwerk

• 20 april 2012
  • 0 reacties
  • 99 Bekeken

Per 1 april 2012 ben ik verhuisd. Ik woon aan de balatonmeer 14 3446JR in woerden. Vanaf dat moment heb ik geen bereik. Wanneer er even een bereik komt en ik bel of whatsapp of probeer op het internet te gaan dan is de pret snel weer over doordat het verbroken wordt. Ik keek het eerst even aan omdat ik dacht dat het aan mijn toestel lag. Mijn hele familie heeft een t-mobile abonnement of prepaid kaart en zodra zij bij mij binnen komen hebben zij geen netwerk. Op dat moment ben ik het gaan bijhouden. Via jullie website had ik een app netwerk radar gedownload, ik scande mijn netwerk daarmee en kon het versturen naar jullie. Ik heb daar tevens nooit een reactie op gehad. Ook bleek 5 april dat er €10,50 extra kosten voor het internet is berekend. Hier schrok ik van, omdat ik een abonnement heb voor de smartphone waarbij het onbeperkt is, indien ik de fair use policy bereik zal de snelheid ingeknepen worden en zullen er nooit extra kosten bij komen. Die kosten zie ik dus ook graag tegemoet, ik heb daar nooit wat over gehoord, ben niet op de hoogte gebracht of een reactie gehad daarop, helemaal niks.

Dan het grote probleem GEEN NETWERK. Ik heb dus vanaf 5 april mailtjes gestuurd ongelooflijk veel, waarbij ik nooit een reactie heb gekregen, al mijn klachten zijn niet serieus genomen. Tot dat ik ontdekte dat jullie ook facebook hebben. Ik plaatste één bericht en kreeg meteen het verzoek van jullie kant om het bericht te vewijderen en mijn gegevens te sturen zodat er contact kon worden opgenomen met mij. Ik deed dat en werd inderdaad even geholpen ik kon een UVP invullen en dan werd het uitgezocht. 19-04-2012 werd ik gebeld door t-mobile maar kon helaas niet opnemen op het werk. In mijn pauze belde ik naar de klantenservice en vertelde dat ik gebeld was over het probleem maar niet kon opnemen, zij gaf aan dat er een melding gemaakt was in het systeem en dat ze het ging nalezen en of ik daarom 1 minuut in de wacht kon staan. Ik zei dat het prima was, toen de 1 minuut ineens 10 minuten werden heb ik de verbinding verbroken. Ik vind dat zeer asociaal om iemand 10 minuten in de wacht te laten staan terwijl er werd gemeld dat het 1 minuut zou zijn. Later die dag heb ik om opnieuw rond 15:10 uur contact gehad waarbij een meisje mij vertelde dat het onderzocht was en er geen masten aanwezig zijn waar ik woon en dat het er niet uit ziet dat het opgelost zal worden voorlopig. Dus bood ze me twee opties aan, of 6 maanden 20% korting op mijn abonnementskosten of contract ontbinden. In de eerste instantie zou ik mijn contract door willen zetten bij T-mobile als ik bereikbaar kan zijn. Ik heb nooit problemen gehad, was te vreden, betaalde elke maand mijn factuur. Maar de korting vond ik vreemd want na die 6 maanden zou ik nog niet bereikbaar kunnen zijn en moet ik steeds buiten huis zijn om te bellen etc. Dus ik vond dat geen slim goed idee voor mij als klant zijnde. Contract ontbinden klinkt goed omdat ik dan een netwerk kan kiezen die mij wel kan bieden waarvoor ik elke maande betaal. Echter zij mevrouw van de klantenservice ja je moet wel €331.18 betalen voor het toestel. Hier schrok ik nogal van. Hoe kunnen jullie aan een gedupeerde klant vragen om eerst even €331,18 te betalen om verlost te worden door Tmobile???? Ik wil doorgaan met het contract mits jullie mij bieden waar ik voor betaal en zoals het hoort. Ik ben er vanuit gegaan toen ik een contract aan ging met T-mobile dat er sprake was van landelijk netwerk! Echter zijn jullie T-mobile in gebreken gebleven en dienen jullie dit fatsoenlijk op te lossen zonder dat ik er last van heb.

Ik heb de meeste telefoontjes na werktijd met mijn huistelefoon moeten bellen van ziggo. €102,80 bedraagt mijn factuur daarvan. Vaste telefonie naar mobiel is duurder dan als ik het met mijn t-mobile abonnement naar mobiel zou bellen. Ik eis daarom ook dat dat vergoed wordt. Het is nu bijna een maand aan de gang en ik zit nog met de zelfde problemen. Ik wil dat jullie mij bieden wat je zelf ook zou willen dat je aangeboden zou worden. Ik betaal voor volledige netwerk dekking en dat krijg ik nu niet. Ik heb mijn klachtenbrief reeds doorgestuurd naar Radar en Kassa. Ik ben bereid tot het uiterste te gaan. Ik eis gerechtigheid. En wil nu ook gehoord worden. Ik wacht op een zeer spoedige oplossing, het gaat er namelijk om dat ik NIET bereikbaar ben door JULLIE.

0648583633
Via de e-mail: dounia_gadir@hotmail.com

0 reacties

Geen reactie

Reageer