Beantwoord

Geen ondersteuning voor e-mail plus-adressering

Waarom ondersteunen jullie geen plus-adressering bij email registratie? Jullie zijn zowat de enige website op het internet waarop ik mijn e-mailadres niet volgens deze methode kan invullen. Via uw systeem (klantenservice) gaat het ook niet. Ik vind dit erg jammer.
icon

Beste antwoord door BartR 12 januari 2017, 13:07

Hi richiee,

ik ben er nog even ingedoken. Helaas is het aanpassen van deze wijziging op dit moment een kostbare zaak. Kortgezegd zou het betekenen dat we alle e-mailnoteringen van alle klanten in een deel van onze systemen moeten aanpassen willen we deze e-mailadressen ondersteunen.

Goed om te weten is dat we later dit jaar een deel van ons IT-landschap gaan vervangen. Dit biedt mogelijk kansen, aangezien we dit vanaf het begin kunnen meenemen als wens. Dan is het een kleine moeite om het mee te nemen.

Voor nu kan ik er niks anders van maken dan dat ik je adviseer een ander e-mailadres te gebruiken binnen My T-Mobile.

Bart

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Waarschijnlijk blokkeert het systeem van T-Mobile de + voor beveiligings redenen. Is het misschien mogelijk om een filter te maken met e-mail adressen die eindigen op @t-mobile.nl?

Groet,
Reputatie 5
Badge +11
@richiee
Dank voor je feedback! Kun je concreet aangeven op welke pagina's (URL's) van onze website je plus-adressering e-mail adres geweigerd wordt? Dan zet ik dit door naar onze developers zodat dit kan worden opgelost! 🙂
Hallo, excuses voor de late reactie.

Op de volgende pagina lukt het niet: 'Mijn gegevens & instellingen' https://www.t-mobile.nl/my/instellingen

Graag hoor ik of dit door de developers kan worden opgelost.
Reputatie 5
Badge +11
@richiee
Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb dit doorgezet naar mijn collega die over My T-Mobile gaat. Zodra we meer weten vermelden we dat hier. 🙂
Reputatie 2
Thanks voor het doorsturen van deze vraag Dennis!

Ik heb dit even nagevraagd, want ik wist zelf ook niet dat dit niet kon. Je bent de eerste die dit me vraagt 🙂. In ieder geval komt het er op neer dat een aantal systemen in ons IT-landschap het + teken niet ondersteunen in e-mailadressen.

Ik ga nog even uitzoeken of dit iets is wat makkelijk aan te passen is, want ik begrijp dat je natuurlijk jouw eigen e-mailadres wilt gebruiken.
@BartR
Bedankt voor je onderzoek. Hopelijk kunnen ze dit oplossen, dat zou erg fijn zijn.
Reputatie 2
Hi richiee,

ik ben er nog even ingedoken. Helaas is het aanpassen van deze wijziging op dit moment een kostbare zaak. Kortgezegd zou het betekenen dat we alle e-mailnoteringen van alle klanten in een deel van onze systemen moeten aanpassen willen we deze e-mailadressen ondersteunen.

Goed om te weten is dat we later dit jaar een deel van ons IT-landschap gaan vervangen. Dit biedt mogelijk kansen, aangezien we dit vanaf het begin kunnen meenemen als wens. Dan is het een kleine moeite om het mee te nemen.

Voor nu kan ik er niks anders van maken dan dat ik je adviseer een ander e-mailadres te gebruiken binnen My T-Mobile.

Bart

Reageer