Beantwoord

Geen rechten voor de pagina??

• 9 september 2016
  • 1 reactie
  • 249 Bekeken

Reputatie 2
Een paar maanden geleden heb ik mijn particulier abonnement overgezet naar een zakelijk abonnement.
Dit naar volle tevredenheid.

Nu ben ik verhuisd en wil ik graag mijn adreswijziging doorgeven.
Maar als ik naar My-T-Mobile ga, krijg ik de volgende melding:

Oeps, je hebt geen rechten voor deze pagina

Je kunt de pagina niet bekijken

Bijvoorbeeld omdat:
■Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
■ Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar T-Mobile Beheer.
Naar je overzicht

Wel grappig want het is een eenmanszaak waarvan ik dus die ene man ben 😉
icon

Beste antwoord door Hajar 11 september 2016, 11:09

Hi Kingart,

Welkom op ons Forum!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je zakelijk abonnement. Als je voor een zakelijk abonnement gegevens wilt wijzigen dan moet je inloggen op T-Mobile Zakelijk beheer. Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat hij jouw adres heeft gewijzigd. Is hiermee alles naar wens?

Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Kingart,

Welkom op ons Forum!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je zakelijk abonnement. Als je voor een zakelijk abonnement gegevens wilt wijzigen dan moet je inloggen op T-Mobile Zakelijk beheer. Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat hij jouw adres heeft gewijzigd. Is hiermee alles naar wens?

Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten.

Reageer