Beantwoord

Geen SMS van Deezer


Ik probeer mijn Deezer te activeren via de T-mobil link maar ik krijg geen SMS van Deezer. Mijn nummer is sinds vandaag in gebruik, dus misschien ligt het daaraan.
icon

Beste antwoord door Issam 16 mei 2017, 12:45

Hey Ronbrug,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd zeg. Is het inmiddels wel gelukt? Je bundel is namelijk inderdaad gisteren pas geactiveerd, maar je zou er gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ik wil de bundel graag voor je resetten, maar ik ben bang dat het inmiddels is gelukt waardoor je de registratie opnieuw moet doorlopen. Mocht het nog niet gelukt zijn dan hoor ik het graag van je, dan zorg ik ervoor dat de bundel opnieuw wordt geactiveerd zodat je Deezer goed kan activeren.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Ronbrug,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd zeg. Is het inmiddels wel gelukt? Je bundel is namelijk inderdaad gisteren pas geactiveerd, maar je zou er gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ik wil de bundel graag voor je resetten, maar ik ben bang dat het inmiddels is gelukt waardoor je de registratie opnieuw moet doorlopen. Mocht het nog niet gelukt zijn dan hoor ik het graag van je, dan zorg ik ervoor dat de bundel opnieuw wordt geactiveerd zodat je Deezer goed kan activeren.
hier ook ik vul netjes telefoon nummer in krijg een sms die doe ik er netjes in nummer sms fout 100 keer geprobeerd ik betaald maar meteen mee gestopt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tomtomclub,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je Deezer bij jouw abonnement hebt, dus daar ligt het in ieder geval niet aan. Kun je eens de stappen doorlopen die op deze pagina staan omschreven? Lukt het dan wel? Mocht het niet lukken, kun je dan aangeven of je al een account bij Deezer hebt en of dit met het e-mailadres is dat bij ons bekend is bij jouw abonnement? Dan ga ik aan een specialist vragen of hij jouw Deezer account handmatig kan activeren voor jou.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Ik hebb hetzelfde probleem. Ik vul mijn nummer in om het deezer account te activeren. Maar hij herkent mijn nummer niet
Reputatie 7
Badge +20
Hi Naooom,

Wat leuk dat je ook gebruik wilt maken van Deezer. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je momenteel geen actieve Deezer bundel hebt. Dat is dus de reden waarom het niet werkt. Je kan de bundel heel eenvoudig toevoegen via My T-Mobile bij Bundels. Vervolgens kan je via deze pagina een account activeren en dan zou het moeten werken.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je nog veel muziek plezier! 😉

Reageer