Beste antwoord door Sam-
Hey Ronbrug,
Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)
Wat vreemd zeg. Is het inmiddels wel gelukt? Je bundel is namelijk inderdaad gisteren pas geactiveerd, maar je zou er gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ik wil de bundel graag voor je resetten, maar ik ben bang dat het inmiddels is gelukt waardoor je de registratie opnieuw moet doorlopen. Mocht het nog niet gelukt zijn dan hoor ik het graag van je, dan zorg ik ervoor dat de bundel opnieuw wordt geactiveerd zodat je Deezer goed kan activeren.
Bekijk origineel
Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)
Wat vreemd zeg. Is het inmiddels wel gelukt? Je bundel is namelijk inderdaad gisteren pas geactiveerd, maar je zou er gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Ik wil de bundel graag voor je resetten, maar ik ben bang dat het inmiddels is gelukt waardoor je de registratie opnieuw moet doorlopen. Mocht het nog niet gelukt zijn dan hoor ik het graag van je, dan zorg ik ervoor dat de bundel opnieuw wordt geactiveerd zodat je Deezer goed kan activeren.