Beantwoord

Geen telefonisch contant met de winkels

• 28 april 2016
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Nu heb ik een mobile nodig vandaag en wil ik Sneek of Heerenveen bellen over de vraag of ze mijn type telefoon ook hebben.
Dit kan dus niet
Bel ik met de klantenservice en vraag of ze me kunnen door vebinden met Heerenveen of Sneek, kan dit ook niet.
Als ik vraag of ze ook weten of ze mijn type telefoon daar ook hebben, krijg ik als antwoord dat ze de voorraad van de filialen niet weten.
Dus ik mag op de dolle roes naar Sneek of Heerenveen rijden om te kijken of ze hem daar hebben.
Vindt dit een slechte service van jullie.
Nu moet ik of andere mensen onnodig kilometers maken om te kijken of de winkel mijn mobile opvoorraad heeft
icon

Beste antwoord door Amy 29 april 2016, 08:19

Hey Supermem,

Goed dat je dit topic bent gestart! Het is voor ons namelijk wel mogelijk om de voorraad van de filialen te bekijken. Ik ben bang dat mijn collega aan de lijn hier niet van op de hoogte was en ik zal haar dan ook zeker feedback gaan geven hierover. Excuses voor het ongemak.

Kun je laten weten om welk type toestel het gaat? Dan kan ik aan je laten weten of je beter naar Herenveen of naar Sneek kan rijden. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Supermem,

Goed dat je dit topic bent gestart! Het is voor ons namelijk wel mogelijk om de voorraad van de filialen te bekijken. Ik ben bang dat mijn collega aan de lijn hier niet van op de hoogte was en ik zal haar dan ook zeker feedback gaan geven hierover. Excuses voor het ongemak.

Kun je laten weten om welk type toestel het gaat? Dan kan ik aan je laten weten of je beter naar Herenveen of naar Sneek kan rijden. 🙂
Dat komt omdat je waarschijnlijk hebt gesproken met een technisch medewerker en alleen de sales medewerkers kunnen in de voorraden kijken!? Die afdelingen communiceren namelijk niet of heel slecht met elkaar. En hebben ook vaak geen zin om door te verbinden vooral als het bijna pauzetijd is. Zo van dit kunnen wij niet dus helpen we niet moet je maar de juiste afdeling bellen.
Via het forum krijg je vaak , niet altijd dus, veel betere hulp.

Reageer