Beantwoord

Geen Visual voicemail

• 2 maart 2017
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Vandaag geactiveerd op Go unlimited ! Super, de omzetting eenvoudig.
Maar ...... helaas geen visual voicemail. ???? Wel komt de data verdubbelaar (2de sim) maar toch gek.
Tijdens het afsluiten werd het al vreemd ik moest zakelijk nemen voor de 2de sim, ok! Geen probleem VV werd ook aangevinkt door de uiterst behulpzame medewerker. Ik kreeg keurig de order bevestiging waar alles op staat ! Nu is mijn verhuizing (van KPN) een feit en zegt mijn gewoon: ja ehuh sorry de optie VV kan niet met dit abbo!! Wel zou ik de 2de sim krijgen. Ik alles zwart op wit en in het abbo bedrag zit ook nog €1,.. voor de VV. ?? Erg vreemde praktijk
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Sam- 3 maart 2017, 12:44

Hoi hoi KieviR01,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community.

Goed dat je dit aangeeft bij ons, we willen natuurlijk dat het hele proces eenvoudig is. Onze excuses voor het ongemak!

Om je direct van een oplossing te voorzien heb ik de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Na het controleren van de contactgeschiedenis zie ik dat je vanochtend al telefonisch contact hebt gehad met onze vriendelijke collega's van de klantenservice. Zij hebben je te woord gestaan en de Visual Voicemail bundel alsnog voor je ingeschakeld.

Is alles zo alsnog naar tevredenheid afgehandeld? Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten. We staan voor je klaar.

Mocht je trouwens vragen hebben over je eerste factuur, dan kan je altijd even een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi KieviR01,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community.

Goed dat je dit aangeeft bij ons, we willen natuurlijk dat het hele proces eenvoudig is. Onze excuses voor het ongemak!

Om je direct van een oplossing te voorzien heb ik de benodigde systemen tevoorschijn gehaald. Na het controleren van de contactgeschiedenis zie ik dat je vanochtend al telefonisch contact hebt gehad met onze vriendelijke collega's van de klantenservice. Zij hebben je te woord gestaan en de Visual Voicemail bundel alsnog voor je ingeschakeld.

Is alles zo alsnog naar tevredenheid afgehandeld? Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons weten. We staan voor je klaar.

Mocht je trouwens vragen hebben over je eerste factuur, dan kan je altijd even een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina. 😉
Klopt vanmorgen weer contact gehad en tot mijn verbazing was een vinkje aanzetten voldoende?
Reputatie 7
Badge +20
Zo simpel kan het soms zijn! 🙂 Alles werkt nu helemaal naar behoren?

Reageer