Vraag

Geheim nummer aanvragen en geen gids vermelding

• 1 november 2017
  • 5 reacties
  • 232 Bekeken

Graag wil ik dat mijn telefoonnummer omgezet wordt in een geheim nummer, en dat mijn adres gegevens geheim worden. Verder ook graag dat deze gegevens niet vrij opvraagbaar en ook niet voor beschikbaar voor nummerinformatiediensten. Verder ook geen vermelding in een online telefoonboek. Gaarne uw bevestiging. Vriendelijke groeten, Lies (PS jammer dat dit niet zelf te wijzigen is dan wel telefonisch via keuzemenu geen opties bestaan).

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom in het forum.
Je kan alvast beginnen om je telefoonnummer in het https://www.bel-me-niet.nl (Bel-me-niet Register) aan te melden. Dat scheeld al enorm.
Adresgegevens zijn bij je proberen nooit opvraagbaar dus daar zou ik mij geen zorgen over maken.
Helaas is kennelijk bij mijn verhuizing de adres gegevens in (online) tel gids gekomen wat ik voorheen niet had. Ik wil dit graag gewijzigd hebben of te wel geheim. Hoe kan ik dit zsm weer geheim maken?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi DLies,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ah vervelend zeg. Begrijpelijk dat je dit ongedaan wil maken. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat jouw nummer al op geheim staat. Mocht je dit onlangs zelf of via onze klantenservice aangepast hebben dan wordt de verandering binnen 8 weken doorgevoerd in de online telefoongidsen en bij nummerinformatiediensten.

Bij de papieren telefoongids wordt de wijziging bij de eerstvolgende uitgave doorgevoerd.

De wijzigingen gaan binnenkort dus doorgevoerd worden DLies! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag van je!
Toch gaat t niet goed. Ik heb nml ook een netnummer gekregen en staan online in de tel gids inclusief adres wat ik niet wens. Ik heb verder niet iets aangepast bij de klantenservice. Zou het netnr en adres ook geheim kunnen? Dank! Liesbeth
Reputatie 6
Badge +7
Hi DLies, begrijp ik het goed dat je een vast nummer van ons hebt ontvangen? Ik heb meteen even gezocht op je 06-nummer, e-mailadres en postcode en huisnummer maar ik kom geen T-Mobile Thuis abonnement tegen met deze gegevens. Als je mij jouw T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van rekeningnummer door wil sturen via een privébericht (dit kan je doen via je profiel), dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen!

Reageer