Beantwoord

Geheim of niet.

• 4 september 2016
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb twee nummers via T- mobile, één prive en één die ik gebruik voor mijn praktijk.
Bij navraag hier bleek mijn privé nummer idd op geheim te staan, en dat moet ook mooi zo blijven.
Maar mijn nummer wat ik voor de praktijk gebruik moet niet op geheim staan. Hier heb ik twee vragen over. 1. Staat dit nummer op geheim en zo ja kunnen jullie dat dan voor me omzetten.
Maar dit nummer staat op mijn eigen naam, contractueel gezien, ik zou het graag als niet geheim geregistreerd zien onder de naam van mijn praktijk...maar is dat überhaupt wel mogelijk. Hoop van jullie te horen. Het gaat om nmr 2523.........
icon

Beste antwoord door Issam 5 september 2016, 14:04

Hey Ian-Kelly,

Ah, daar ben ik weer. :D

Ik ga gewoon gelijk antwoord geven op je verzoek; het nummer dat begint met 2523 heb ik voor je aangepast. Deze is vanaf nu publiek en zal ook vermeld worden in de gids.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Anders horen we graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Ian-Kelly,

Ah, daar ben ik weer. :D

Ik ga gewoon gelijk antwoord geven op je verzoek; het nummer dat begint met 2523 heb ik voor je aangepast. Deze is vanaf nu publiek en zal ook vermeld worden in de gids.

Ik hoop dat hiermee je verzoek naar tevredenheid is afgehandeld. Anders horen we graag van je!
Helemaal top....wat een service bij T-mobile. Ik heb op dit moment niks meer te vragen of op te merken. Helemaal top dit.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Ian-Kelly,

Zo'n positief berichtje maakt ons blij. Bedankt!

Hopelijk tot snel weer op het forum. 😉

Reageer