Beantwoord

Geld teruggave naar retouren aankoop Google Play Store

• 24 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Hallo op mijn status pagina laat mijn overige kosten nog steeds het geld zien wat ik aan Minecraft had besteed. Ik heb een retour gedaan en het spel terug in de winkel gestopt maar nu zie ik die facturing nog steeds staan? Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 oktober 2016, 11:03

Hoi ServaasD,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Ik snap inderdaad dat dit voor verwarring zorgt! Als je binnen twee uur na aankoop jouw aankoop in de Google Play Store annuleert, dan wordt dit kosteloos voor je teruggedraaid. Dit wordt verrekend op jouw komende factuur, waar ook de aankoop op staat. In sommige gevallen wordt het verrekend op een factuur later.

Als je jouw aankoop hebt geannuleerd langer dan twee uur na de aankoop, dan kun je contact opnemen met de verkoper van de app. Op deze pagina vind je meer informatie.

Het hangt er dus even vanaf hoe snel je jouw aankoop hebt geannuleerd. Laat je even weten of alles zo duidelijk is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi ServaasD,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum, welkom terug! ;)

Ik snap inderdaad dat dit voor verwarring zorgt! Als je binnen twee uur na aankoop jouw aankoop in de Google Play Store annuleert, dan wordt dit kosteloos voor je teruggedraaid. Dit wordt verrekend op jouw komende factuur, waar ook de aankoop op staat. In sommige gevallen wordt het verrekend op een factuur later.

Als je jouw aankoop hebt geannuleerd langer dan twee uur na de aankoop, dan kun je contact opnemen met de verkoper van de app. Op deze pagina vind je meer informatie.

Het hangt er dus even vanaf hoe snel je jouw aankoop hebt geannuleerd. Laat je even weten of alles zo duidelijk is?

Reageer