genoeg is genoeg!

  • 6 januari 2021
  • 0 reacties
  • 196 Bekeken

Sinds 2019 ben ik al bezig om de overgang van Tele2 naar T-mobile voor mij te beëindigen.

Resultaat is dat ik toch nog overgezet ben met 5 abos.

Zo stoïcijns maak je zelden mee.

Zelfs nu in 2021 schrijft men nog steeds af op basis van, de inmiddels, reeds geannuleerde abos.

Het beste lijkt mij gewoon voor ieder contact met T-Mobile naar aanleiding van 1 van hun acties gewoon een factuur te sturen voor administratiekosten in verband met het verwerken van welke vorm van activiteit door T-Mobile dan ook.

Start met een basisbedrag van € 65,00 en verhoog dit naarmate men niet in de gaten heeft hoe verkeerd men bezig is.

Het beste kun je een betalingstermijn van 14 dagen aanhouden zodat je een recht creëert zodra men niet binnen die termijn reageert.

Mijn ervaring met T-Mobile is dat men intern de zaken niet op orde heeft en je op deze manier het snelste van hun ellendige klantenbehandeling afkomt.


0 reacties

Geen reactie

Reageer