Vraag

Geprovisioniseerd

  • 18 november 2011
  • 5 reacties
  • 1313 Bekeken

Ik heb net mijn sim kaart geactiveerd. Nu krijg ik geen service. De sim kaart is niet geprovisioneerd oid.
Wat kan ik hier aan doen????

5 reacties

Reputatie 7
Het is niet de bedoeling meerdere topics over hetzelfde onderwerp te starten. Zie de huisregels van het T-Mobile Forum.
Reputatie 3
Het is niet de bedoeling meerdere topics over hetzelfde onderwerp te starten. Zie de huisregels van het T-Mobile Forum.


Beste Caspar,

Is het niet verstandiger als je iemand naar het juiste forum verwijst zeker iemand met zo veel reacties als jij

Reputatie 5
@Mosch
Ik heb je in dit topic al een antwoord gegeven.
hallo!

ik had een vraagje!!

ik had men telefoon in men broekzak en toen blokeerde men simkaart...

toen ik men pukcode paarx verkeerd had was die ook geblokkerd..

hoe kan ik men nummer weer terug krijgen? of men puk weer activeeren?

Vriendelijke groet ....Alicia Smeets
Reputatie 5
@aliciasmeets

Bij het meerdere keren foutief invoeren van de puk-code wordt de simkaart volledig geblokkeerd. In dat geval dien je een nieuwe simkaart in gebruik te nemen. Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile onder het kopje 'toestel & sim'.

Reageer