Beantwoord

Gesprek ten einde na 120 minuten onbeperkt bellen

• 26 maart 2019
  • 3 reacties
  • 743 Bekeken

Geachte medewerker T-mobile ik heb onbeperkt bellen en ik merk af en toe dat als ik 2 uur aan het bellen bent de verbinding ineens wordt verbroken!!!! U snapt dat dit erg vervelend is waarom heet het dan onbeperkt bellen als jullie na 2 uur verbinding eruit gooien.Hoop providers hebben onbeperkt bellen en die mensen hebben er last van,misschien een ideetje om dit te gaan veranderen???
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 27 maart 2019, 00:37

het klopt dat je verbinding verbroken word na 2 uur. dit om onredelijk gebruik te voorkomen. zo kan je bijvoorbeeld niet een telefoon gebruiken als babyfoon, dat word gezien als onredelijk gebruik. je mag natuurlijk direct weer bellen voor 2 uur, dat is geen probleem.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Is destijds in het leven geroepen ivm ongewilde broekzak gespreken.
Is minder van deze tijd ivm onbeperkt bellen, maar voor veel gebruikers nog erg welkom.

Mag ik vragen waarom je langer met een nummer verbonden wil zijn?
Reputatie 7
Badge +10
het klopt dat je verbinding verbroken word na 2 uur. dit om onredelijk gebruik te voorkomen. zo kan je bijvoorbeeld niet een telefoon gebruiken als babyfoon, dat word gezien als onredelijk gebruik. je mag natuurlijk direct weer bellen voor 2 uur, dat is geen probleem.
Snap ik dat sommige mensen er misbruik van maken idd,maar was gewoon een vraagje maar wntwoorden zijn duidelijk.😊

Reageer