Beantwoord

Gesprekken direct naar voicemail

• 27 november 2016
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hoe kan het dat Mensen die mij bellen direct mijn voicemail krijgen?
icon

Beste antwoord door Pilovali 28 november 2016, 08:30

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een iPhone hebt, en 'niet storen'-mode staat aan, dan krijgen mensen direct een voicemail.

Groet,
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Als je een iPhone hebt, en 'niet storen'-mode staat aan, dan krijgen mensen direct een voicemail.

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey KPE,

Goed dat je dit navraagt, het is behoorlijk onhandig als niemand je te pakken kan krijgen!

Had je de suggestie van Pilovali al gezien? Zou het kunnen dat het hier aan ligt? Je kunt ook even controleren of er een doorschakeling geactiveerd is. Dit zou er namelijk voor kunnen zorgen dat de gesprekken per direct worden doorgeschakeld. Op deze pagina vind je alle instructies voor de doorschakelingen en hoe je dit op kunt heffen. Ook raad ik je aan om even na te gaan of jouw rinkeltijd misschien erg kort is, of helemaal afwezig is.

Mocht dit allemaal geen effect hebben, zou je dan aan kunnen geven of het sinds een bepaalde gebeurtenis is gebeurd, bijvoorbeeld sinds een software update? Ervaar je het bij bepaalde contacten en op bepaalde locaties of bij iedereen en overal?

We horen graag van je of het opgelost is, want anders helpen we je ermee verder! 🙂
Pilovali heeft het probleem opgelost ! Thanks.

Reageer