Vraag

gesprekken slecht te horen

Hallo,
Ik heb sinds kort een C3-01 in gebruik en tijdens gesprekken kan ik de gene die ik bel heel slecht verstaan. geluid is zacht en slechte kwaliteit. Volume staat voluit.
(muziek klinkt wel redelijk goed trouwens)
weet iemand hier een oplossing voor?

7 reacties

Reputatie 5
Welk volume staat voluit? Profiel geluid of het speaker geluid? En heb je het probleem ook als je handsfree belt?
Goedemiddag,

Ook ik ervaar slechte verbinding met bellen. Ik heb het idee dat mensen mij wel gewoon goed kunnen horen maar ik kan de andere kant soms niet horen terwijl ze wel tegen mij praten. Ik vraag me af waar het aan kan liggen. Volgens T-Mobile is de dekking in mijn gebied wel goed. Staan er dan instellingen niet goed?
Reputatie 5
@Shanoeck, test eens hoe de verbinding is als je jouw simkaart in een andere telefoon doet. Werkt het dan wel goed dan lijkt het inderdaad aan jouw telefoon te liggen. Welke telefoon heb je trouwens, ook de C3-01?
Hallo,

Ik heb een nieuw toestel omdat ik mijn abonnement verlengd heb. Ik heb de Sony Experia Z2 D6503
Reputatie 6
Hallo Shanoeck,

Heb je problemen met het nieuwe toestel dat je hebt? Kun je de mensen niet verstaan?
Hallo Chris,

Klopt met het nieuwe toestel inderdaad. Ik kan de mensen niet horen regelmatig. Het is net of de verbinding even weg valt. Dan praten ze tegen mij maar ik heb niks gehoord dat ze wat zeiden..
Reputatie 5
Hi Shanoeck,

Vervelend dat je deze problemen ervaart met een net nieuw toestel. Ik raad je aan om jouw simkaart eerst eens een dag in een ander toestel te testen om na te gaan of je het probleem dan ook meemaakt. Op deze wijze is direct uit te sluiten of het aan de simkaart of aan het toestel ligt.

Laat je me de uitkomst even weten zodat we vervolgstappen kunnen ondernemen?

Reageer