Beantwoord

gids en onlinevermelding

Sinds een paar maanden heb ik een nieuw abonnement bij T-Mobile. Ik ben hier ook zeer tevreden over. Bij het afsluiten van het abo ging het niet helemaal lekker, de medewerker van Phonehouse gaf alles aan te weten hoe het moest. Helaas zag ik tot 2 maal toe dat hij iets fout deed. de eerste fout corrigeerde hij netjes, maar het vinkje bij de gidsvermelding plaatste hij niet ondanks dat ik hier wel om vroeg. Hij gaf aan dat ik bij het abo wat ik toen nog had bij een andere provider een gidsvermeldig had en dat deze er gewoon in zou blijven staan als ik overstapte. Helaas ben ik er nu dus achter dat mijn idee erachter wel klopte. Inmiddels heb ik via de klantenservice enige tijd geleden het telefoonnummer van geheim laten halen. Helaas staat ik nu nog steeds niet in de (digitale) telefoongids. De verwijzing die ik hier op dit forum regelmatig tegenkom waar je zelf de gegevens aan kunt passen werkt niet, ik krijg steeds de melding dat mijn telefoonnummer niet bekend is en dat ik met de provider contact moet leggen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op papier (bij de volgende uitgave) en digitaal vindbaar ben? Eruit was geen probleem, maar om weer vindbaar te worden is toch een hele klus.
icon

Beste antwoord door Issam 8 december 2016, 12:40

Hoi Leonneke,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er nu precies geregistreerd staat.

Hier zie ik dat je wel in de gids vermeld moet zijn, dus is dit inmiddels al aangepast. Alleen zie ik bij het bezoeken van www.detelefoongids.nl en www.mijnnummervermelding je gegevens nog niet in het overzicht.

Ik heb daarom je gids vermelding opnieuw aangezet in de hoop dat het dit keer wel goed gaat. Het duurt een aantal werkdagen voordat de gids vermelding verwerkt is, dus kunnen we niet meteen controleren of het is gelukt. Zou je het in de loop van volgende week willen controleren en ons willen laten weten of je online vindbaar bent? Is dit het geval? Dan zal je ook bij de eerstvolgende uitgave op papier meegenomen worden.

Ben je nog steeds niet vindbaar? Dan zetten we dit voor je door naar de afdeling die hierover gaat, zodat we het zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen!

Als je in de tussentijd nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je Leonneke.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Leonneke,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te kijken wat er nu precies geregistreerd staat.

Hier zie ik dat je wel in de gids vermeld moet zijn, dus is dit inmiddels al aangepast. Alleen zie ik bij het bezoeken van www.detelefoongids.nl en www.mijnnummervermelding je gegevens nog niet in het overzicht.

Ik heb daarom je gids vermelding opnieuw aangezet in de hoop dat het dit keer wel goed gaat. Het duurt een aantal werkdagen voordat de gids vermelding verwerkt is, dus kunnen we niet meteen controleren of het is gelukt. Zou je het in de loop van volgende week willen controleren en ons willen laten weten of je online vindbaar bent? Is dit het geval? Dan zal je ook bij de eerstvolgende uitgave op papier meegenomen worden.

Ben je nog steeds niet vindbaar? Dan zetten we dit voor je door naar de afdeling die hierover gaat, zodat we het zo snel mogelijk voor je op kunnen lossen!

Als je in de tussentijd nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je Leonneke.

Reageer