Beantwoord

Gift For You


Beste T-mobile. Vorig jaar heb ik een GFY bon besteld met mijn punten maar helaas kan ik (nu ik een hotel wil reserveren) de mail met code niet meer terug vinden. Zou u mij hem nogmaals kunnen toesturen?
Alvast vriendelijk dank!

JO
icon

Beste antwoord door Bas 16 april 2018, 11:13

Hey Davyenjo,

Die heb je natuurlijk wel nodig om een lekker nachtje weg te boeken! Maak je geen zorgen hoor, ik heb meteen bij onze desbetreffende afdeling nagevraagd of zij de email opnieuw naar je kunnen sturen. Deze zul je vandaag dus nog ontvangen in je mailbox!

Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan vooral weten. Geniet van je dag (en binnenkort van je nachtje weg)! 😃

UPDATE 16:49: Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +11
Hey Davyenjo,

Die heb je natuurlijk wel nodig om een lekker nachtje weg te boeken! Maak je geen zorgen hoor, ik heb meteen bij onze desbetreffende afdeling nagevraagd of zij de email opnieuw naar je kunnen sturen. Deze zul je vandaag dus nog ontvangen in je mailbox!

Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan vooral weten. Geniet van je dag (en binnenkort van je nachtje weg)! 😃

UPDATE 16:49: Ik heb je een privebericht gestuurd met meer informatie.

Reageer