Beantwoord

gmail, converstatie in postvak in.

Reputatie 2
Sinds ik.update heb gedaan van gmail en ik beantwoord een mail, komt deze niet in inbox staan maar direct in verzonden items, mail waar ik.op heb geantwoord blijft wel in postvak in te staan, terwijl.voor update je beantwoorde mail.te zien was in postvak in. Hoe verander ik dit????
icon

Beste antwoord door Chris076 20 juni 2014, 14:38

Hallo Daan,

Ik heb dit even voor je nagekeken en denk dat je het op de volgende manier kunt oplossen: In gmail (op een computer) ga je naar instellingen (tandwieltje) > instellingen / settings en controleer je of 'Conversation view' op ON staat. Als dit niet zo is dan zet je dit aan, hierna worden de beantwoorde berichten in jouw postvak in weergegeven. Laat je even weten of dit jouw probleem oplost?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Daan,

Ik heb dit even voor je nagekeken en denk dat je het op de volgende manier kunt oplossen: In gmail (op een computer) ga je naar instellingen (tandwieltje) > instellingen / settings en controleer je of 'Conversation view' op ON staat. Als dit niet zo is dan zet je dit aan, hierna worden de beantwoorde berichten in jouw postvak in weergegeven. Laat je even weten of dit jouw probleem oplost?
Reputatie 2
hallo, stond al aan. ik gebruik gmail grotendeels op.mobiel, hij verzend heel langzaam op mobiel en vervolgens gooit hij beantwoorde mail direct in verzonden items.

Reageer