Beantwoord

Google play betalen met t-mobile factuur

• 26 september 2017
  • 8 reacties
  • 329 Bekeken

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet kan betalen via mijn t-mobile factuur. Krijg steeds mislukte sms vertificatie van 6040
icon

Beste antwoord door Hajar 27 september 2017, 10:16

Hi Linda,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je op dit moment geen blokkades hebt. Je zou dus wel aankopen moeten kunnen doen via je T-Mobile factuur. Werkte het voorheen wel? Is dit de eerste keer dat je problemen ervaart? Zou je eens deze stappen kunnen volgen?

• Log de Google account uit op het toestel
  • Zet de wifi uit
  • Zet het toestel uit
  • Zet het toestel weer aan
  • Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
  • Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
  • Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten

Is het hiermee opgelost? Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Heb je gekeken of je een blokkade hebt staan op My T-Mobile?

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Linda,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je op dit moment geen blokkades hebt. Je zou dus wel aankopen moeten kunnen doen via je T-Mobile factuur. Werkte het voorheen wel? Is dit de eerste keer dat je problemen ervaart? Zou je eens deze stappen kunnen volgen?

• Log de Google account uit op het toestel
  • Zet de wifi uit
  • Zet het toestel uit
  • Zet het toestel weer aan
  • Log de Google account opnieuw in, terwijl het toestel uitsluitend verbinding heeft met het T-Mobile netwerk, niet met wifi!
  • Probeer een aankoop te doen, deze hoeft niet afgerond te worden. De betaalopties moeten zichtbaar zijn
  • Als dit gedaan is mag je wifi weer aanzetten

Is het hiermee opgelost? Ik hoor graag van je.
Het probleem is helaas niet opgelost
Het heeft me nu wel geld gekost voor sms dienst 6040 maar er wordt nog steeds gemeld dat er geen account vertificatie plaats kan vinden weg 7,50
Ik heb nu alle betaal sms diensten geblokkeerd ga op een andere manier betalen dus hoef geen hulp meer in ieder geval bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden, Linda!

Als je in de toekomst tegen meer dingen aanloopt, dan ben je natuurlijk altijd welkom op het forum. 🙂
Hoi,

Zie hier dat er meer mensen zijn die problemen ondervinden met het toevoegen van betalen via t-mobile factuur bij google play.
Ik dus ook.
Van alles al geprobeerd.
Wie kan mij helpen...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @EwoudHeijman,

Ik kan je zeker verder helpen! De tips die hierboven staan heb je dus al uitgevoerd, maar zonder succes? Om wat voor app en wat voor aankoop gaat het in dit geval?

Had je het volgende ook al geprobeerd?

1. Log in op https://payments.google.com
  2. Ga naar onderdeel 'Betaalmethoden'
  3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'
  4. Bij een volgende betaling krijg je dan weer de optie om te kiezen voor het betalen via je factuur.
Daarnaast kun je ook nog proberen om de updates te verwijderen, als mogelijke oplossing: Instellingen > Apps > Applicatiebeheer > Google Play Store > Updates verwijderen

Mocht dit allemaal geen effect hebben, stuur me dan even een privébericht met de volgende info:
  • IMEI-nummer van het toestel
  • Google-account username
  • Wanneer was de laatste onsuccesvolle poging?
  • Wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur? Als het nooit gelukt is, dan graag dat aangeven.
Ik zie jouw reactie graag tegemoet, Ewoud!

Reageer