Beantwoord

Google Play betalingen

• 4 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Mijn zoon wil nog wel eens wat kopen in de google play store en het leek ons handig om dit gewoon via t mobile te laten factureren... nu is het zo dat bij mijn zoon die het wil de optie niet in de betaalopties verschijnt, en bij mijn zoon die het niet nodig heeft verschijnt het wel... Is dit aan te passen?
icon

Beste antwoord door David 6 augustus 2016, 09:37

Hoi Hiddeke01,

Welkom op ons forum! :)

We hebben een algemeen topic aangemaakt. Hier staat in wat je zelf kunt doen en eventueel na kunt kijken waarom jouw zoon hier niet in aanmerking voor zou komen. Als je er hier niet mee verder komt, stuur mij dan even een privébericht met zijn telefoonnummer e n ter controle volledige adres, geboortedatum en rekeningnummer. Ik ga dan kijken of er misschien iets aan onze kant het probleem is.

Ik hoor graag of je erachter bent gekomen en anders zie ik je bericht tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hiddeke01,

Welkom op ons forum! :)

We hebben een algemeen topic aangemaakt. Hier staat in wat je zelf kunt doen en eventueel na kunt kijken waarom jouw zoon hier niet in aanmerking voor zou komen. Als je er hier niet mee verder komt, stuur mij dan even een privébericht met zijn telefoonnummer e n ter controle volledige adres, geboortedatum en rekeningnummer. Ik ga dan kijken of er misschien iets aan onze kant het probleem is.

Ik hoor graag of je erachter bent gekomen en anders zie ik je bericht tegemoet!

Reageer