Beantwoord

Google play foutmelding

• 26 januari 2017
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

Hoi , ik wil bij Google play betalen met mijn t mobile rekening. Maar ik krijg telkens een bericht dat zegt fout je bestelling kan niet worden afgerond, probeer het opnieuw. Hoe krijg ik het zo dat ik gewoon via t mobile bij mijn apps kan betalen?
Met vriendelijke groet Astrania
icon

Beste antwoord door iamPuk 26 januari 2017, 22:12

Lees dit tipoc eens door. Daar staan meerdere tips in om problemen met aankopen via de factuur op te lossen.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien een blokkade ingesteld op "Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World"? Check My T-Mobile > Instellingen > Blokkades.

Groet,
Hai en dank je . Nee ik heb aankopen toegestaan. Ik heb wel dat ik 2 keer ofzo het verkeerde paswoord in heb gevuld doordat ik mijn vorige nog in mijn hoofd had.ik weet niet of dat ermee te maken kan hebben? Groetjes
Reputatie 2
Badge +13
Lees dit tipoc eens door. Daar staan meerdere tips in om problemen met aankopen via de factuur op te lossen.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Astrania,

Lastig dat dit niet lukt! Wel heel fijn dat je al een aantal reacties hebt gehad. :)

Je kunt in dit geval inderdaad het beste dit lopende topic even doornemen. Je vindt daar allerlei tips voor dit probleem. Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze in dat topic achterlaten.

Om dubbele topics te voorkomen en het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot.