Beantwoord

Graag adres wijzigen

  • 19 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Waarom krijg ik nog steeds post op mijn oude adres? Het KVK adres is allang gewijzigd. Heel adres dat je dit niet zelf kan wijzigingen.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 augustus 2016, 13:17

Hi Willem,

Welkom op ons Forum!

Kun je mij in een privébericht het adres sturen waar het om gaat? Dan wijzig ik hem voor je. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Vanaf volgende week verhuis ik trouwens weer. Adres wordt dan:
Badge +9
Beste Willemoud66,

Ik neem aan dat het om een T-Mobile Zakelijk abbonement gaat?
Onder de 20 medewerkers kun je via My T-Mobile je adres wijzigen (https://www.t-mobile.nl/my/instellingen)

Bij T-Mobile Beheer (20+ werknemers) weet ik niet hoe dit werkt. Enkel het adres bij de KvK aanpassen is niet genoeg om dit bij T-Mobile ook te wijzigen.

Tevens heb ik jouw adres uit je reactie verwijderd. Het is een openbaar forum waar iedereen bij kan komen, ook mensen met minder goede bedoelingen.

Mocht je nog meer vragen hebben of er niet uit komen, kun je gewoon op dit topic reageren en dan zullen we er zo snel mogelijk naar kijken 😉
Nee hoor ik kan alleen digitale adressen wijzigingen. Geen postadres. Ik heb een eenmanszaak dus zou wel gewoon moeten kunnen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willem,

Welkom op ons Forum!

Kun je mij in een privébericht het adres sturen waar het om gaat? Dan wijzig ik hem voor je. 🙂
Done!

Reageer