Beantwoord

Gratis 1 dag internet actie?

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 570 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Heb een mail gekregen. Hierin staan dat ik 1 dag gratis internet kan gebruiken als ik dit stuurt naar 2244. Ik heb 2 maal de 8 cijfers/letters gekopieerd geplakt en gestuurd maar krijg een bericht terug van :
Helaas hebben we je reactie niet goed ontvangen. Controleer je SMS en probeer het nogmaals.

Wat nu?

icon

Beste antwoord door Jaimy 30 november 2018, 12:20

Hoi Proxsz,

Ik heb nog eventjes meegekeken en zie dat je al gebruik maakt van Unlimited. Dat betekent dat je elke dag al Unlimited internet hebt en zo'n bundel dus niet iets toevoegt - en daardoor ook niet werkt.

Sorry voor de verwarring!!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Proxsz.

Zou je de code eens handmatig over kunnen nemen in plaats van te kopiëren en te plakken? Soms wordt er nog wel eens per ongeluk een spatie meegepakt en dan werkt het inderdaad niet. Daarnaast is het handig om even in de instellingen van jouw berichten te controleren of het verzenden van "premium-berichten" wel is toegestaan. Er worden geen kosten gerekend voor het verzenden van de code, maar het nummer wordt wel herkend als zijnde een servicenummer. We zien vaak dat deze diensten eerder al eens geblokkeerd zijn en dan komt deze SMS er niet doorheen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt, Proxsz!
Het is nog niet gelukt
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Proxsz,

Ik heb nog eventjes meegekeken en zie dat je al gebruik maakt van Unlimited. Dat betekent dat je elke dag al Unlimited internet hebt en zo'n bundel dus niet iets toevoegt - en daardoor ook niet werkt.

Sorry voor de verwarring!!

Reageer